- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: příprava a realizace výstav (projektové, grafické, audiovizuální a další výtvarné činnosti, práce na námětu, libretu a scénáři výstavy, koordinace zápůjček exponátů,
a rovněž manuální práce v oboru aranžérství apod.); průvodcovská činnost, informační a pokladní služby; práce se sbírkovými předměty a muzejní knihovnou; zajišťování publicity činnosti muzea ve vztahu k veřejnosti, zejména výstav a doprovodných programů a akcí, včetně zveřejňování aktuálních informací; zajišťování fotografické dokumentace doprovodných programů pro veřejnost; prezentace organizace na webových stránkách, sociálních sítích a webových serverech; samostatné návrhy a realizace grafických a výtvarných propagačních materiálů (plakáty, pozvánky, katalogy, informační letáky apod.) včetně kompletní technické předtiskové přípravy; spolupráce při akcích, projektech a dalších kulturních a vzdělávacích činnostech organizace
Požadavky: znalost práce na PC na uživatelské úrovni (MS Office), iniciativní přístup k plnění pracovních povinností a schopnost se trvale vzdělávat, flexibilitau, samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové práce, dobré komunikační dovednosti, schopnost pracovat pod časovým tlakem, řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Nabízíme: plat 8. – 9. platová třída, dle NV č. 341/2017 Sb., ošatné, stravenkový paušál, pružná pracovní doba
Uchazeč podá PÍSEMNOU PŘIHLÁŠKU, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul, datum a jméno narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, kontaktní spojení: GSM a e-mailová adresa, datum možného nástupu, datum a podpis uchazeče.
Doklady, které zájemce připojí k přihlášce: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely tohoto výběrového řízení ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) ke zpracování, shromažďování, užívání a uchovávání jeho osobních údajů za účelem výběrového řízení
Lhůta pro podání přihlášky: nejpozději do 8 hodin dne 31. ledna 2024.
Místo a způsob podání přihlášky: poštou nebo osobně na adresu: Městský úřad Zbiroh, Mgr. Pavel Vlček, Masarykovo nám. 112, 338 08 Zbiroh. Přihláška bude podána v zalepené obálce, označené v levém horním rohu textem: „NEOTVÍRAT – Výběrové řízení -pracovník/ce městského muzea Zbiroh“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.