- 24 800 – 30 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rada – interní lektor – trenér Odboru kancelář krajské pobočky Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem, ID 10002619.
Registrační číslo: CZ.03.01.04/00/22_016/0004902
Název projektu: Nová generace poradenství (NPG)
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby
13 Nepojistné sociální dávkové systémy
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce).
Provádění systémových činností při tvorbě koncepce a strategie rozvoje státní sociální podpory, pomoci v hmotné nouzi, dávek pro osoby se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči, dávek pěstounské péče a dalších nepojistných sociálních dávek.
Osobní příplatek od 2 107 Kč do 6 321 Kč
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou
do 31. března 2028, po dobu realizace projektu „Nová generace poradenství (NPG)“
s reg. č.: CZ. 03.01.04/00/22_016/0004902.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. ledna 2026.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1–1–2025.aspx.
Úřad práce České republiky poskytuje následující benefity:
" pružnou služební dobu;
" 5 týdnů dovolené;
" 5 dnů indispozičního volna;
" 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
" příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
" možnost odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
" odměny k životním a služebním výročím;
" příspěvek na produkty spoření na stáří 270 Kč měsíčně.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 18. listopadu 2025, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Revoluční 3289/13, 400 01 Ústí nad Labem
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes odpovědní formulář, nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/132389–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
K žádosti dále žadatel přiloží: strukturovaný profesní životopis

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.