- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Pracovní poměr:
hlavní pracovní poměr na plný osmihodinový úvazek na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené ročně
5 dní placeného zdravotního volna ročně příspěvek na stravování a zaměstnanecké výhody dle FKSP pružná pracovní doba (základní pracovní doba 8 –14 hodin; možnost pro pružný režim od 6 do 18 hodin)
Platové podmínky:
10. platová třída dle nařízení vlády Č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů
(zařazení do platového stupně je podle počtu let doložené a započitatelné praxe)
Vše zašlete nejpozději do pátku 24. 10. 2025 Okresnímu soudu v Chrudimi k rukám kontaktní osoby:
Mgr. Vanda Procházková, ředitelka správy soudu, email: e-mail přes odpovědní formulář
Způsob podání přihlášek:
Poštou, osobně nebo elektronicky na adresu: e-mail přes odpovědní formulář
V uvedené lhůtě je nutné doručit přihlášku se všemi požadovanými podklady na podatelnu Okresního soudu v Chrudimi k rukám Mgr. Vandy Procházkové, ředitelky správy soudu, Všehrdovo náměstí 45, 537 21 Chrudim. Obálku je nutno označit: NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Účetní
nebo elektronicky na adresu: e-mail přes odpovědní formulář – do předmětu e-mailu uveďte VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ Účetní.
Vybraní kandidáti budou následně pozváni k osobnímu pohovoru (k pohovoru nutno doložit ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém stupni vzdělání a výpis z trestního rejstříku ne starší než 3 měsíce). Předběžný termín konání pohovoru je stanoven na 29. 10.
a 30. 10. 2025.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?