- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
BACK OFFICE ASISTENT (ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE)
SŠ vzdělání s maturitní zkouškou (nejlépe se zaměřením na elektro)
o Pokročilá znalost práce na PC (MS excel, word, power point, google apod.)
o Základní znalost AutoCAD
o Řidičské oprávnění B
o Výpis z RT
o Komunikativnost, logické uvažování, časová flexibilita, proaktivní přístup
o Schopnost a ochota učit se
Zaměstnanecké výhody:
o Firemní mobil (s firemní SIM i k soukromým účelům) a notebook
o Stravenky v hodnotě 116 Kč / den ke mzdě navíc
o Bonusy/ prémie
o Motivující finanční bonusy (odměny za dosažené pracovní výsledky)
o Sleva na firemní výrobky/ služby
o Firemní automobil, možno použít i k soukromým účelům
HLÁSIT SE: Vildová Tereza, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.