SPECIALISTA/KA fondů Evropské unie - ID 11003705

Liberec
do 33.280 Kč

Pracoviště:
Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Liberci
Oddělení projektů EU
Odbor zaměstnanosti a EU
Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec 1
Hlavní náplň činnosti:
Metodické řízení přidělených projektů, odpovědnost za naplňování stanovených indikátorů a
čerpání rozpočtu projektů.
Kompletní administrace přidělených projektů, odpovědnost za vypracování a včasné
předkládání Žádostí o platbu a Zpráv o realizaci a další stanovené dokumentace projektů.
Odpovědnost za finanční řízení projektu, správné čerpání rozpočtu, včasné a věcně správné
proplácení pouze uznatelných výdajů v projektech.
Věcná kontrola úplnosti a správnosti všech finančních dokladů.
Součinnost při zadávání veřejných zakázek v rámci realizovaných projektů.
Monitorování a vyhodnocování dosažených cíl, předvídání rizik a přijímání nezbytných
opatření k jejich eliminaci, operativní řešení problémů.
Koordinace projektové činnosti členů realizačního týmu.
Spolupráce s dodavateli a partnery v rámci projektů.
Zpracování návrhů řídících dokumentů.
Kontrolní činnost – plánování veřejnosprávních kontrol, monitorovacích návštěv, zpracování
Plánu kontrol, Protokolů z kontrol, kontrola prezenčních listin, formulářů řízené praxe a další
dokumentace.
Komunikace s poskytovatelem dotace a zaměstnavateli.
Kvalifikační a další požadavky:

  • ukončené min. vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • znalost práce na PC (MS Office)
  • komunikační dovednosti
  • profesionální vystupování, psychická odolnost
  • odpovědnost, samostatnost, flexibilita, pečlivost
  • výhodou je základní orientace v zákoně č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění

pozdějších předpisů

  • dobrý zdravotní stav
  • dobrá znalost českého jazyka
  • svéprávnost a občanská bezúhonnost
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu EU nebo občanství

státu, který je smluvním státem Dohody o EHP dle § 25 odst. 1 písm. a) a splnění
předpokladu dle § 25 odst. 2 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě
Pracovní podmínky:

  • platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
  • plný pracovní úvazek
  • pružná pracovní doba
  • předpokládaný nástup 1. prosince 2025, případně dle dohody
  • pracovní poměr na dobu určitou se zkušební dobou 6 měsíců, s trváním do doby, než

bude toto místo obsazeno státním zaměstnancem postupem podle § 24 odst. 1 nebo
5, nejdéle však na 6 měsíců
Zaměstnanecké výhody:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna (sick days)
  • 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí
  • příspěvek zaměstnavatele na stravování
  • příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb
  • odměny k životním a pracovním výročím

V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 11. listopadu 2025 na e-mailovou adresu
e-mail přes odpovědní formulář
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:


Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Delirest services s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Golden Anie s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., ARCgroup s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Louda Auto a.s., Česká pošta, s.p., Modivo Czech, s.r.o., Globus ČR, v.o.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Celník / Celnice, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Speditér / Speditérka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Údržbář / Údržbářka, Zahradník / Zahradnice, Obchodní manažer / manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Celá ČR, Liberec XXX-Vratislavice nad Nisou, Liberec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní na dobu určitou