- Plný úvazek

OBCHODNÍ MANAŽEŘI – OBCHODNÍCI PRO ČECHY
POŽADUJEME: výborné komunikační a prezentační schopnosti, obchodní talent,
min. 5 let praxe v obchodní činnosti podmínkou, v oblasti zdravotnictví a sociálních služeb výhodou, min. SŠ vzdělání s maturitou, znalosti v oboru elektro-slaboproud výhodou,
vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, loajalita, serióznost,
reprezentativní vystupování, časová flexibilita, ochota cestovat v rámci regionu, bydliště ve Středočeském kraji a okolí, ŘP sk. B – aktivní řidič, znalost MS Office, Outlook, CRM.
NÁPLŇ PRÁCE: aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu,
vedení obchodních jednání, prezentace produktů společnosti, samostatné sjednávání zakázek, komunikace se zákazníkem, popř. investorem, zajišťování podkladů pro zpracování cenových nabídek, uzavírání a příprava smluv o dílo, vyjednávání obchodních podmínek, pravidelný reporting.
NABÍZÍME: práci ve stabilní a perspektivní české společnosti, předpokládaný základní nástupní plat 30000 Kč, zajímavé provize z prodeje, věrnostní příplatky, pružnou pracovní dobu, možnost seberealizace, pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení, příjemné pracovní prostředí, mladý kolektiv, firemní akce, služební automobil, notebook, telefon, elektronické stravenky, po roce zapracování 5 týdnů dovolené.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes
ov. 19.8.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?