- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Kontakt: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
S čím potřebujeme pomoci?
Tvorba reportů z Power BI pro obchodní oddělení, controlling a logistiku (denní, měsíční) – prezentace zjištěných výstupů
Spolupráce s controllingem – COGS, odběratelské a dodavatelské bonusy, cost centra
Interpretace výsledků a trendů se znalostí detailu obchodní problematiky poboček a zákazníků, vývoj a analýza trhu
Správa a analýza projektu CRM zavedeného pro obchodní oddělení – grant programu
Aktualizace ceníků
Aktivní komunikace s ostatními pobočkami + zahraničí (v AJ)
Co splňuje ideální kandidát?
VŠ ekonomického směru
Velice dobrá znalost Office balíčku, zejména Excel, PowerPoint
Velkou výhodou je znalost systému Helios, Power BI i sortimentu společnosti Rubix (ložiska, těsnění, řemeny, apod.)
Výborné analytické myšlení, preciznost a zodpovědnost
Schopnost samostatného kladení klíčových otázek a hledání odpovědí
Zkušenost s vnitropodnikovou analytikou a reportingem, ideálně v mezinárodním prostředí
Komunikační dovednosti pro prezentování a interpretování výsledků své práce
AJ na komunikativní úrovni
Co můžeme jako společnost nabídnout?
Mezinárodní firmu se silným zázemím a dlouholetou tradicí
Odpovídající mzdové ohodnocení (základ + kvartální bonus)
Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou při oboustranné spokojenosti
Flexibilní pracovní dobu s jádrem od 9:00 – 13:00
25 dní dovolené
Multisport / Flexipassy
Stravenky
Příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce
Místo výkonu práce: průmyslová zóna Ostrava-Hrabová

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.