- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY MĚSTSKÉHO MAJETKU, VÝSTAVBY, INVESTIC, MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ (M+Ž)
Platové zařazení :
V souladu s příslušnými právními předpisy v 9.platové třídě s tím, že platový stupeň bude stanoven dle délky započítatelné praxe.
Lhůta pro podání přihlášky :
Přihlášky musí být doručeny na podatelnu městského úřadu nejpozději do 17.10.2025 do 12.00 hod
Obálka bude označena slovy : „Výběrové řízení – referent oddělení správy městského majetku, výstavby, investic, místního hospodářství a životního prostředí“, s uvedením jména, příjmení a adresy uchazeče.
BLIŽŠÍ INFORMACE ZDE: https://www.mesto-lom.cz/urad/uredni-deska/oznameni-o-vyhlaseni-vyberoveho-rizeni-referent-oddeleni-spravy-mestskeho-majetku-vystavby-investic-mistniho-hospodarstvi-a-zivotniho-prostredi-3719.html?ftresult=REFERENT+ODD%C4%9ALEN%C3%8D+SPR%C3%81VY

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.