- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr v režimu zákoníku práce obsazení služebního místa na dobu určitou (po dobu trvání MD a následně RD), pružná pracovní doba.
Platové podmínky: 9. platová třída dle dosažené praxe (+ zvláštní příplatek).
Předpokládaný den nástupu: 1. 7. 2022.
Charakteristika činnosti: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; soustavná kontrolní činnost spočívající v provádění daňových kontrol u daňových subjektů, vedení důkazního řízení v průběhu kontrolní činnosti včetně vypracování rozhodnutí v daňovém řízení a zpracování zpráv o výsledku kontrolní činnosti.
Požadavky: vzdělání – střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání; občanská bezúhonnost, svéprávnost, flexibilita, ochota učit se novým věcem, pečlivost a svědomitost.
Zaměstnavatel nabízí: místo výkonu Náchod, možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace, 25 dní dovolené, výhody plynoucí z kolektivní smlouvy – 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice, příspěvek na stravování, příspěvek z FKSP a další zaměstnanecké benefity.
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 3. 6. 2022 na e-mail: e-mail přes do předmětu e-mailu uveďte: VŘ9 nebo na adresu: Finanční Úřad pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Náchodě, Tyršova 49, 547 01 Náchod.
Kontaktní osoba – paní Jana Špačková, asistentka ředitele, telefon: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.