- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplň práce: vystavování odběratelských faktur, zpracování účetních dokladů, evidence a zařazování majetku, zpracování inventur majetku, administrativní práce spojené s nájemními smlouvami ubytoven, kompletní operace hlavní pokladny (práce s hotovostí), zpracování cestovních příkazů, zpracování honorářů – administrace smluv pro hostující umělce.
Požadujeme: znalost základů účetnictví, uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Office, znalost ekonomického softwaru Vema výhodou, ochota učit se novým věcem a vzdělávat se, zodpovědný a pečlivý přístup k práci, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, bezúhonnost.
Nabízíme: práci v přátelském kolektivu, trvalé zaměstnání v dlouhodobě zavedené kulturní instituci, pružnou pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, možnost prohlubování vzdělávání, 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na produkty spoření na stáří, Multisport kartu, aj.
Platové zařazení se řídí dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platový tarif je stanoven dle dosažené praxe a splnění kvalifikačních předpokladů vzdělání). Po zapracování možnost osobního ohodnocení.
V případě zájmu zašlete profesní životopis společně s motivačním dopisem na adresu e-mail přes .
Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?