- Plný úvazek
pracoviště Kroměříž
- Náplň práce: vedení pokladny, zpracování účetní evidence; evidence došlých faktur, administrativní práce s účetní agendou související, archivace účetních dokladů
- Požadavky: ÚSO vzdělání (s maturitou) ekonomického směru podmínkou, praxe v oboru na obdobné pracovní pozici, znalost účetní problematiky, dobrá uživatelská znalost práce s PC, samostatnost, pracovitost, pečlivost, příjemné vystupování, bezúhonnost
- 1,0 úvazku na HPP, nástup: 01.02.2024, doba určitá 1 rok s možností prodloužení, pracovní úvazek: 40 hodin týdně, jednosměnný pracovní režim s možností pružné pracovní doby, 7. pl. tř., NV č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, příloha č. 1, výše platu od dle započitatelné praxe), po zkušební době osobní příplatek
- Kontakt telefonicky Po-Pá (8:00 – 15:30 hod., paní Obručová, tel: zobrazit tel. číslo ), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: e-mail přes .