- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Raisova č.p. 688/11
Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2
Popis pozice:
• správa majetku školy (evidence majetku, přidělování inventárních čísel, příprava a evidence předávacích protokolů pro IT majetek školy (spolupráce s IT koordinátorem školy), vedení a zpracování inventarizace, vypracování inventárních soupisů a inventurní zprávy na konci roku)
• sestavení ročního plánu revizí a sledování jejich včasného plnění
• spolupráce na vedení skladového hospodářství školy
• evidence přidělených pracovních pomůcek pro vybrané zaměstnance školy
• příprava podkladů pro výběrová řízení na nákup a údržbu majetku
• provádění nákupu vybraného sortimentu zboží a služeb
• příprava žádanek a objednávek na nákupy, jejich kontrola a evidence
• vystavování faktur
• evidence faktur přijatých
• evidence a nahrávání vybraných faktur do programu zřizovatele (EZAK, e-manager)
• vedení pokladny občanského sdružení školy
• evidence pojistných smluv organizace
V případě, že máte o tuto pracovní pozici zájem, zašlete prosím e-mailem:
• strukturovaný životopis
• scan výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• scan dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
• případně další relevantní certifikáty
Kontaktní osoba: Mgr. Martin Lána, ředitel školy, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?