- Plný úvazek
Náplň práce:
- 1. Zajišťování evidence majetku organizace dle platných zákonných předpisů a vnitřních směrnic organizace v návaznosti na směrnice vydané zřizovatelem (KÚ ÚK).
- Počítačové zpracování evidence majetku v účetním softwaru FENIX (modul „Majetek“).
- Kontrola přírůstků, úbytků a převodů DHM a DNM a HM s účetní evidencí ve spolupráci s finanční účetní a ekonomem školy.
- 2. Příprava, vedení a kontrola řádných a mimořádných inventarizací. Pořizování inventurních
- soupisů v elektronické podobě v softwaru FENIX.
- Metodické a organizační vedení a spolupráce s pracovníky pověřenými péčí o jednotlivé
- inventární úseky v období realizace inventury.
- 3. Zařazování majetku do evidence na základě účetních dokladů (faktury, pokladní doklady)
- a vyřazování majetku z evidence na základě návrhu na vyřazení a odborných protokolů.
- Vyhotovení zařazovacích /vyřazovacích protokolů a spolupráce s pracovníky pověřenými péčí o inventář daného úseku a všemi zaměstnanci organizace při této činnosti.
- 4. Zpracovává odpisový plán organizace dle platných předpisů.
- 5. Spolupráce na tvorbě směrnic k inventarizaci s ekonomem školy, znalost legislativy související
- s pozicí referent majetku sledování změn v této legislativě, soustavné vzdělávání v dané
- oblasti.
- 6. Vystavuje faktury v modulu KDD a provádí kontrolu a evidenci plateb.
- 7. Vede spisovou službu na oddělení EKO.
- 8. Má za povinnost vést evidenci pasportizace.
- 9. Zajišťuje archivaci dokladů a nosičů dat vyplývajících z funkce referenta majetku.
Zaměstnanecké výhody:
- stabilní pracovní místo
- 5 týdnů dovolené
- příspěvky na stravování – stravenkový paušál
- zaměstnanecká karta na dopravu – DÚK – za zvýhodněnou cenu
Kontakt: osobně, telefonicky – zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mailem – zasláním životopisu, VŘ – bude upřesněno dodatečně