- 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
zpracování podkladů pro řízení firmy a organizaci markrtingových akcí
Vzdělání SŠ nebo VŠ nejlépe ekonomického směru
Znalost účetnictví alespoň na mírně pokročilé úrovni – orientace v podnikových procesech, účetních agendách, základní znalost daňových zákonů a zákona o účetnictví, praxe v oboru vítána
Dobrá znalost MS Office a webového rozhraní
Marketing – základní znalost principů marketingu
Dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, cílevědomost a pozitivní přístup, Aktivní řidič skup. B, cizí jazyk výhodou
Zajímavé finanční ohodnocení – nástupní plat 21.700,– Kč, po zaškolení možnost navýšení, 5 týdnů dovolené, zaškolení v rámci zkušební doby, možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, práci v úspěšné a dynamické firmě, příjemný pracovní kolektiv, účast na firemních akcích
životopisy včetně fotografie a průvodního dopisu posílejte na: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.