- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vzdělání dle § 44 a násl. zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
Stručný popis pracovní pozice:
" pořizování územně plánovacích podkladů (analytické podklady, územní studie)
pro správní obvod obce s rozšířenou působností
" příprava a zpracování podkladů v prostředí geografických informačních systémů
" administrace dotačních programů na úseku městské památkové zóny
Předpoklady:
" fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá jednací jazyk
" státní občan ČR, občan jiného členského státu EU nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o EHP, případně cizinec s trvalým pobytem v ČR
" bezúhonnost (§ 4, odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.)
Požadavky na uchazeče:
" znalost práce s GIS (geografické informační systémy)
" praktické zkušenosti v oblasti územního plánování, pořizování územně plánovací dokumentace, zpracování územně analytických podkladů nebo správních činností ve veřejné správě vítány
" zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 413/2024 Sb. vítána
" organizační a komunikační dovednosti
" vysoké pracovní nasazení, schopnost samostatné a týmové práce
" praxe u územního samosprávného celku vítána
" znalost práce s PC (word, excel, powerpoint)
" řidičský průkaz skupiny B
" 5 týdnů dovolené
" dalších 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené
" pružná pracovní doba
" příspěvek zaměstnavatele na stravování
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek zaměstnavatele na rekreaci, zdravotní, kulturní a sportovní aktivity
" zajímavá práce u stabilního zaměstnavatele
Životopis zasílat na e-mail
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?