- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

DALŠÍ POŽADAVKY: způsobilost k výkonu povolání zdravotnického pracovníka (zdravotní sestra, praktická sestra, zdravotnický asistent) dle zákona č. 96/2004 Sb., praxe v obdobném sociálním zařízení nebo z lůžkového oddělení je výhodou, praxe ve vedoucí funkci výhodou,
morální, občanská bezúhonnost a zdravotní způsobilost, osobnostní a profesionální předpoklady pro řízení pracovního týmu, organizační a manažerské schopnosti, pečlivost při vedení dokumentace, aktivní přístup k práci, samostatnost, zodpovědnost, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost empatie a sociálního cítění
NABÍZÍME: zázemí stabilní společnosti, příjemné a moderní pracovní prostředí, finanční ohodnocení odpovídající kvalifikaci a pracovnímu zařazení, zajímavou a kreativní práci v sociální oblasti, zaměstnanecké benefity: profesní podporu (supervizi), příspěvek na stravování, pět týdnů dovolené
KONTAKT: Přihlášku a požadované doklady zašlete na adresu Seniorcentrum města Svitavy s.r.o., T.G.Masaryka 7/33a, 568 02 Svitavy tak, aby byly doručeny nejpozději do pátku 29. 10. 2021. Obálku označte nápisem "VŘ ". Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, telefonní spojení, e-mail, datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
K přihlášce je nutné připojit: strukturovaný profesní životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, kopii dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, čestné prohlášení, že proti uchazeči není vedeno trestní řízení, souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely probíhajícího výběrového řízení.
Více info na www.seniorcentrum.svitavy.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?