- 42 000 – 84 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

PP na dobu určitou.
Co požadujeme: VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu; anglický jazyk na komunikativní úrovni; dobrá uživatelská znalost MS Office, zkušenosti s ekonomickými SW výhodou; řidičský průkaz sk. B výhodou; komunikační a organizační dovednosti; samostatnost, pečlivost, schopnost systematické práce, schopnost práce v týmu, zodpovědnost, spolehlivost, loajalita; vysoké pracovní nasazení a aktivní přístup k plnění úkolů; praxe na pozici účetní výhodou.
Popis pracovní činnosti: účtování v programu iFIS; bankovní operace; zpracování cestovních příkazů; dokladová inventura; inventarizace majetku dle inventurních příkazů; příprava podkladů pro čtvrtletní a roční statistické výkazy; příprava podkladů pro výroční zprávu o hospodaření; příprava podkladů pro zpracování daňového přiznání (DPH, daň z příjmu); tvorba a aktualizace vnitřních norem týkajících se účetnictví.
Informace o pozici: délka pracovního poměru: na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení; předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody.
Co nabízíme: zajímavou práci v oblasti veřejné vysoké školy; nástupní mzda ve výši 27 000 Kč; zaměstnanecké benefity: příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, péči o zdraví, kulturu a tělovýchovu; mateřská školka; dotované stravování; 6 týdnů dovolené.
Požadované doklady: strukturovaný životopis; motivační dopis; kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání; výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců);
přihláška k výběrovému řízení-ke stažení na stránkách školy www.vstecb.cz, případně na kontaktním e-mailu: e-mail přes .
Termín pro podání přihlášky: do 31.5.2023.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?