- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky: VŠ, VOŠ vzdělání v oboru sociální práce nebo příbuzném oboru ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zkušenost v práci s osobami ohroženými sociálním vyloučením v oblasti sociální práce v trvání minimálně 2 roky, vzdělání v krizové intervenci, praxe v oblasti krizové intervence výhodou, čistý trestní rejstřík, dobrá znalost práce na PC
Dovednosti: psychická stabilita, odolnost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
Charakteristika nabízené pracovní pozice: přímá práce s klienty, konzultace v rámci služby krizové pomoci a sociální rehabilitace, samostatné vedení ohrožených rodin v roli klíčového pracovníka, vedení příslušné administrativy spojené s přímou klientskou prací, velmi úzká spolupráce a komunikace s rodinnými příslušníky a dalšími zainteresovanými subjekty (OSPOD, PČR, sociální odbory Pardubického kraje, nestátní organizace), práce v terénu – s jednotlivci, se skupinou
Odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, zaměstnanecké benefity, pravidelné supervize a intervize, příjemné prostředí, kvalitní a pohodový kolektiv
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle – dle konzultačních hodin na www.poradnapardubice.cz, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně – dle konzultačních hodin pobočky v Chrudimi, Široká 29, Chrudim 537 01, ale po předchozím telefonickém nebo e mailovém kontaktu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?