- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
Požadavky: VŠ, VOŠ vzdělání v oboru sociální práce nebo příbuzném oboru ve smyslu zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zkušenost v práci s osobami ohroženými sociálním vyloučením v oblasti sociální práce v trvání minimálně 2 roky, vzdělání v krizové intervenci, praxe v oblasti krizové intervence výhodou, čistý trestní rejstřík, dobrá znalost práce na PC
Dovednosti: psychická stabilita, odolnost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, schopnost pracovat pod tlakem
Charakteristika nabízené pracovní pozice: přímá práce s klienty, konzultace v rámci služby krizové pomoci a sociální rehabilitace, samostatné vedení ohrožených rodin v roli klíčového pracovníka, vedení příslušné administrativy spojené s přímou klientskou prací, velmi úzká spolupráce a komunikace s rodinnými příslušníky a dalšími zainteresovanými subjekty (OSPOD, PČR, sociální odbory Pardubického kraje, nestátní organizace), práce v terénu – s jednotlivci, se skupinou
Odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu, zaměstnanecké benefity, pravidelné supervize a intervize, příjemné prostředí, kvalitní a pohodový kolektiv
První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle – dle konzultačních hodin na www.poradnapardubice.cz, na e-mailové adrese nebo přímo na provozovně – dle konzultačních hodin pobočky v Chrudimi, Široká 29, Chrudim 537 01, ale po předchozím telefonickém nebo e mailovém kontaktu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.