- Plný úvazek
Kontaktní osoba:
životopisy zasílejte prosím na e-mail: e-mail přes
Vaše náplň práce:
- administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách
- administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží v zahraničí a vystavování faktur, dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
- administrace spojená s realizací stavby (poptávky, vyhodnocení, výběr dodavatele, fakturace, objednávky)
administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
Požadujeme:
- pokročilá znalost MO (Excel, Word, aj.)
- praxe na pozici administrativního pracovníka min.2 roky
- samostatnost, spolehlivost, schopnost týmové práce
- orientace v právních předpisech výhodou
- praxe a orientace v problematice veřejných zakázek (Zákon o VZ č.134/2016 Sb) výhodou
- praxe ve stavebním průmyslu výhodou
- středoškolské vzdělání program veřejnoprávní činnost výhodou
- vysokoškolské vzdělání v oboru veřejná správa, právo, nebo pozemní stavby výhodou
Nabízíme:
- práci a zázemí ve stabilní společnosti
- příležitost k seberealizaci, možnost osobního rozvoje
- motivující mzdové ohodnocení
- pracoviště v moderním sídle společnosti v oddělených kancelářích (nikoliv open-space)
- stravné v maximální výši, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 4 týdny, zdravotní volno, příspěvek na životní, nebo důchodové pojištění a další bonusy.
mzda 24.000 – 30.000,– Kč hrubého (po zapracování dle individuální domluvy)