- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: Poděbradova 3265/99a, Moravská Ostrava
1. kontakt e-mailem. V případě zájmu zašlete životopis kontaktní osobě na e-mail e-mail přes
Lenka ProkešováVEDOUCÍ OBCHODNÍHO REGIONU – OSTRAVA
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď pro naši pobočku v Ostravě přijmeme samostatného a zodpovědného člověka se srdcem obchodníka na pozici vedoucí/ho obchodního regionu.
Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Jak si Vás představujeme:
Máte vnitřní motor a motivaci chtít posunovat obchod dopředu.
Jste lídrem se zkušenostmi s vedením týmu.
Máte obchodního ducha a jste týmoví hráči ochotní pracovat.
Jste poctiví, angažovaní, trpěliví a tolerantní nadřízení se zdravým egem.
Zakládáte si na budování dlouhodobé spolupráce na partnerské úrovni.
Máte chuť na sobě neustále a intenzivně pracovat, stát se opravdu excelentním vedoucím pracovníkem.
Co budete dělat:
Povedete obchodní tým.
Navrhovat a převádět do praxe nové strategie k navyšování počtu nakupujících zákazníků.
Zaměřovat se na prosperující obchod.
Zaměřovat se na podporování blaha firmy a její ekonomiky tak, aby si nadále udržovala status ekonomicky zdravé firmy.
Budete zodpovědní za plnění nastavených cílů.
Spolupracovat s marketingem firmy a podílet se na podporování obchodu.
Pozitivně působit na podřízené, vnímat a respektovat jejich potřeby.
Aktivně a intenzivně se vzdělávat jak osobnostně tak i profesně.
Statistiky a evidenci prodeje.
Jaký je náš ideální pracovník:
Umíte využít správnou příležitost.
Máte zápal pro věc, drive, nadšení a chuť do práce.
Aktivně dotahujete věci do konce.
Máte jasno v tom, že výsledek je to, co se hodnotí.
Skutečně vnímáte, že toužíte po úspěchu.
Máte min. SŠ vzdělání s maturitou.
Jste profesionál v obchodu a rád/a komunikujete s lidmi.
K práci přistupujete zodpovědně, svědomitě a s úsměvem.
Co nabízíme:
Práci ve stabilní a úspěšné společnosti, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
Štědrý systém odměn, mzdu dostanete vždy včas.
Po dobu adaptačního plánu (cca dva měsíce) 30.000,–. Po ukončení adaptačního plánu dle dosažených výsledků v obchodě – až 45.000,– s možností dalšího navyšování.
Důkladné zaškolení a v případě potřeby budete mít denní podporu svého mentora.
Pracovní notebook, firemní mobilní telefon, auto.
Stanete se součástí dynamického týmu.
Příspěvek na stravování.
Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
Samozřejmostí jsou i zaměstnanecké slevy na zboží.
Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Příspěvek na stravování.
Karta do obchodního řetězce MAKRO.
Volné víkendy.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?