- 45 000 Kč
- Plný úvazek

Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Obchodně technického poradce pro Českou republiku, který se také rozhodl nebýt průměrný a který má chuť samostatně pracovat, zvládne každodenní cestování často do večerních hodin, kontakt s desítkami zákazníků najednou, kvalifikované poradenství při řešení realizačních, technických problémů a reklamací stálých zákazníků a uzavírání obchodů. Spolehlivého férového obchodníka, který rád poznává nové lidi a baví jej vyhledávat nové obchodní příležitosti. Na začátku Vás samozřejmě zaškolíme.
Výsledkem Vaší práce budou spokojení současní i noví zákazníci a splněné plány prodeje. Požadujeme práci s PC na uživatelské úrovni (MS Office) a ŘP sk.B. Praxe v oboru s podlahovinami, nebo v dřevařském oboru a výborné dosavadní výsledky ve Vašich předcházejících činnostech jsou samozřejmě také výhodou. Čeká Vás zodpovědná a pro naši společnost důležitá práce, stabilní zaměstnání ve firmě, která je na trhu již od roku 2002.
Pokud práci zvládnete a ukážete co ve Vás je, stanete se jedním z nejdůležitějších lidí v naší firmě. Bez odměn se silně motivující variabilní složkou a dalšího vzdělávání Vás nenecháme! Můžete se spolehnout na zázemí profesionální marketingové a obchodní podpory. K dispozici budete mít služební auto SUV i pro soukromé účely, notebook a mobilní telefon. Budete si moci vybrat z pestrých volitelných benefitů z našeho sociálního a benefitního smíšeného fondu.
Zaujala Vás nabídka práce? Pak pošlete svůj životopis na Parket koncept s.r.o, kontaktní osoba Vilém Haltmar, email: e-mail přes , nebo prostě zavolejte na tel. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?