- 30 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Nabízíme exkluzivní příležitost stát se naším kolegou a jediným interním Sales Managerem přímo ve společnosti Synergie. Naše pracovno-personální agentura se rozrůstá a uvítáme zkušenou a akční posilu, která se bude specializovat na akvizici nových klientu, prezentaci pracovně-personálních služeb a hledáním obchodních možností na pracovním trhu.
Náplň práce:
Benefity
Fixní část podle zkušeností kandidáta plus garantovaný atraktivní bonusový systém v závislosti od finančních výsledků
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Požadavky
Charakteristika klienta
Jsme personálně-poradenská společnost působící v regionu Česko-Slovensko již 29 let. Patříme do francouzské skupiny SYNERGIE Group, jejíž historie sahá do roku 1969. Působíme na 4 kontinentech, v 17 zemích se sítí 750 poboček.
Obsazujeme pozice na území Česko-Slovenska a naše pobočky v Praze, Brně, Chebe a Bratislavě nabízejí komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávaní, vyhledávaní do kmene až po komplexní pracovně – personální poradenstvo pro klienty.
Zaměřujeme se na nábor nových zaměstnanců napříč odvětvími: sklady, logistika, výroba, doprava, prodej a služby, maloobchod (beauty, pharma) a jiné.
Každý den žijeme našimi hodnotami: důvěra a otevřenost, partnerství, prémiová služba, odhodlání, neustálé zlepšování.
Bližší detaily najdete na webu: www.synergie.sk/cs/

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.