Sales Manager - Česká republika

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)

O nás

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.

Nabízíme exkluzivní příležitost stát se naším kolegou a jediným interním Sales Managerem přímo ve společnosti Synergie. Naše pracovno-personální agentura se rozrůstá a uvítáme zkušenou a akční posilu, která se bude specializovat na akvizici nových klientu, prezentaci pracovně-personálních služeb a hledáním obchodních možností na pracovním trhu.

Náplň práce:

  • Vyhledávaní a identifikace obchodních příležitostí a získávání nových klientu v oblasti Prahy, Chebu, Ostravy a vyjednávaní podmínek spolupráce
  • Aktivní podíl na tendru (příprava dokumentů na základě RFP, RFI, účast na osobních setkáních)
  • Příprava kalkulací, cenových nabídek a zpracovávání obchodních zakázek
  • Kontakt s klíčovými klienty divize (pravidelná komunikace a osobní schůzky)
  • Rozšiřovaní networkingu a účast na výstavách a akcích v odvětví výroby, průmyslu, logistiky
  • Monitorovaní a analýza trhu, potenciálu, aktuálních trendů a konkurence
  • Příprava a plnění plánů
  • Hodnocení prodejní aktivity a vytváření strategie pro její zlepšení
  • Kombinace remote práce a práce na pobočce v Praze

Benefity

  • Zajímavé finanční ohodnocení:

Fixní část podle zkušeností kandidáta plus garantovaný atraktivní bonusový systém v závislosti od finančních výsledků

  • Moderní co-working kanceláře v centru Prahy
  • Intenzivní úvodní zaškolení a možnost dalšího profesního rozvoje a kariérního růstu (možnost založení vlastního týmu)
  • Flexibilní pracovní doba, kombinace remote práce a práce v kanceláři
  • Možnost využití automobilu i pro soukromé účely
  • Zajímavý benefitový balík s možností čerpání ročního budgetu dle svých preferencí v oblastech sport (Multisport Benefit karta či jiné), kultura (divadla, kina), zdraví (masáže, nadstandardní zdravotní péče), rozvoj (jazykové kurzy dle vlastního výběru s možností čerpání v pracovní době, další vzdělávací aktivity), stravenkový paušál, ovoce a nealko nápoje na pracovišti, 25 dní dovolené, 2 sick days, teambuildingové akce.
  • Skvělý tým 12 kolegů

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

  • středoškolské s maturitou
  • nástavbové/vyšší odborné vzdělání
  • vysokoškolské I. stupně
  • vysokoškolské II. stupně

Požadavky

  • Technické, obchodní vzdělání nebo vzdělání v oboru lidských zdrojů (SŠ/VŠ) výhodou
  • Minimálně 3 roky zkušeností s akvizicemi klientů a prodejem služeb B2B
  • Vlastní klientská základna a schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klientem
  • Znalosti komerčního práva, obchodního zákoníku a související legislativy výhodou
  • Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Schopnost komunikovat verbálně i písemně v češtině (výborně) nebo v slovenštině (výborně) a angličtině (B2/C1)
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Ochota cestovat po České republice, ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Zájem o neustálý rozvoj v oboru

Charakteristika klienta
Jsme personálně-poradenská společnost působící v regionu Česko-Slovensko již 29 let. Patříme do francouzské skupiny SYNERGIE Group, jejíž historie sahá do roku 1969. Působíme na 4 kontinentech, v 17 zemích se sítí 750 poboček.
Obsazujeme pozice na území Česko-Slovenska a naše pobočky v Praze, Brně, Chebe a Bratislavě nabízejí komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávaní, vyhledávaní do kmene až po komplexní pracovně – personální poradenstvo pro klienty.
Zaměřujeme se na nábor nových zaměstnanců napříč odvětvími: sklady, logistika, výroba, doprava, prodej a služby, maloobchod (beauty, pharma) a jiné.
Každý den žijeme našimi hodnotami: důvěra a otevřenost, partnerství, prémiová služba, odhodlání, neustálé zlepšování.
Bližší detaily najdete na webu: www.synergie.sk/cs/

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Liberec Liberec
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 15. října
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 5. března
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
NEWMAN Personnel Agency, s.r.o. | NEWMAN Personnel Agency, s.r… | České Budějovice České Budějovice
  • 20 000 – 59 960 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. července
Tomáš Malík | Tomáš Malík | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. ledna
DŘEVOOBCHOD K & C Karlovy Vary a.s. | DŘEVOOBCHOD K & C Karlovy… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. ledna
Intrum Czech, s.r.o. | Intrum Czech, s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 21 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. ledna
Manikraft s.r.o. | Manikraft s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
KLAHOS spol. s r.o. | KLAHOS spol. s r.o. | Česká Třebová Česká Třebová
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
PSS Automotive s.r.o. | PSS Automotive s.r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • 19 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
K-HOUSE s.r.o. | K-HOUSE s.r.o. | Skuteč Skuteč
  • od 21 480 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
Městský ústav sociálních služeb města Plzně, příspěvková organizace | Městský ústav sociálních… | Plzeň Plzeň
  • 35 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. ledna
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Chrastava Chrastava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Český Dub Český Dub
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
TROX KS Filter s.r.o. | TROX KS Filter s.r.o. | Příbram Příbram
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Karlín, Praha, Smíchov, Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agentura aktuální analýza auto automobil historie zájem zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT