Sales Manager - Česká republika

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)

O nás

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.

Nabízíme exkluzivní příležitost stát se naším kolegou a jediným interním Sales Managerem přímo ve společnosti Synergie. Naše pracovno-personální agentura se rozrůstá a uvítáme zkušenou a akční posilu, která se bude specializovat na akvizici nových klientu, prezentaci pracovně-personálních služeb a hledáním obchodních možností na pracovním trhu.

Náplň práce:

  • Vyhledávaní a identifikace obchodních příležitostí a získávání nových klientu v oblasti Prahy, Chebu, Ostravy a vyjednávaní podmínek spolupráce
  • Aktivní podíl na tendru (příprava dokumentů na základě RFP, RFI, účast na osobních setkáních)
  • Příprava kalkulací, cenových nabídek a zpracovávání obchodních zakázek
  • Kontakt s klíčovými klienty divize (pravidelná komunikace a osobní schůzky)
  • Rozšiřovaní networkingu a účast na výstavách a akcích v odvětví výroby, průmyslu, logistiky
  • Monitorovaní a analýza trhu, potenciálu, aktuálních trendů a konkurence
  • Příprava a plnění plánů
  • Hodnocení prodejní aktivity a vytváření strategie pro její zlepšení
  • Kombinace remote práce a práce na pobočce v Praze

Benefity

  • Zajímavé finanční ohodnocení:

Fixní část podle zkušeností kandidáta plus garantovaný atraktivní bonusový systém v závislosti od finančních výsledků

  • Moderní co-working kanceláře v centru Prahy
  • Intenzivní úvodní zaškolení a možnost dalšího profesního rozvoje a kariérního růstu (možnost založení vlastního týmu)
  • Flexibilní pracovní doba, kombinace remote práce a práce v kanceláři
  • Možnost využití automobilu i pro soukromé účely
  • Zajímavý benefitový balík s možností čerpání ročního budgetu dle svých preferencí v oblastech sport (Multisport Benefit karta či jiné), kultura (divadla, kina), zdraví (masáže, nadstandardní zdravotní péče), rozvoj (jazykové kurzy dle vlastního výběru s možností čerpání v pracovní době, další vzdělávací aktivity), stravenkový paušál, ovoce a nealko nápoje na pracovišti, 25 dní dovolené, 2 sick days, teambuildingové akce.
  • Skvělý tým 12 kolegů

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

  • středoškolské s maturitou
  • nástavbové/vyšší odborné vzdělání
  • vysokoškolské I. stupně
  • vysokoškolské II. stupně

Požadavky

  • Technické, obchodní vzdělání nebo vzdělání v oboru lidských zdrojů (SŠ/VŠ) výhodou
  • Minimálně 3 roky zkušeností s akvizicemi klientů a prodejem služeb B2B
  • Vlastní klientská základna a schopnost budovat dlouhodobé vztahy s klientem
  • Znalosti komerčního práva, obchodního zákoníku a související legislativy výhodou
  • Silné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Schopnost komunikovat verbálně i písemně v češtině (výborně) nebo v slovenštině (výborně) a angličtině (B2/C1)
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Ochota cestovat po České republice, ŘP sk. B – aktivní řidič
  • Zájem o neustálý rozvoj v oboru

Charakteristika klienta
Jsme personálně-poradenská společnost působící v regionu Česko-Slovensko již 29 let. Patříme do francouzské skupiny SYNERGIE Group, jejíž historie sahá do roku 1969. Působíme na 4 kontinentech, v 17 zemích se sítí 750 poboček.
Obsazujeme pozice na území Česko-Slovenska a naše pobočky v Praze, Brně, Chebe a Bratislavě nabízejí komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávaní, vyhledávaní do kmene až po komplexní pracovně – personální poradenstvo pro klienty.
Zaměřujeme se na nábor nových zaměstnanců napříč odvětvími: sklady, logistika, výroba, doprava, prodej a služby, maloobchod (beauty, pharma) a jiné.
Každý den žijeme našimi hodnotami: důvěra a otevřenost, partnerství, prémiová služba, odhodlání, neustálé zlepšování.
Bližší detaily najdete na webu: www.synergie.sk/cs/

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. listopadu
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Liberec Liberec
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 15. října
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 5. března
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 13. prosince
NEWMAN Personnel Agency, s.r.o. | NEWMAN Personnel Agency, s.r… | České Budějovice České Budějovice
  • 20 000 – 59 960 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. července
Tomáš Malík | Tomáš Malík | Rožnov pod Radhoštěm Rožnov pod Radhoštěm
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. ledna
DŘEVOOBCHOD K & C Karlovy Vary a.s. | DŘEVOOBCHOD K & C Karlovy… | Karlovy Vary Karlovy Vary
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. ledna
Intrum Czech, s.r.o. | Intrum Czech, s.r.o. | Pardubice Pardubice
  • 21 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. ledna
Manikraft s.r.o. | Manikraft s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • do 22 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
KLAHOS spol. s r.o. | KLAHOS spol. s r.o. | Česká Třebová Česká Třebová
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
PSS Automotive s.r.o. | PSS Automotive s.r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • 19 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
K-HOUSE s.r.o. | K-HOUSE s.r.o. | Skuteč Skuteč
  • od 21 480 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 19. prosince
Městský ústav sociálních služeb města Plzně, příspěvková organizace | Městský ústav sociálních… | Plzeň Plzeň
  • 35 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. ledna
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Chrastava Chrastava
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Český Dub Český Dub
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. prosince
TROX KS Filter s.r.o. | TROX KS Filter s.r.o. | Příbram Příbram
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Flex Databases s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, PPL CZ s.r.o., ARAMARK, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Praha, Podolí, Praha, Třebonice, Praha, Štěrboholy, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agentura aktuální analýza auto automobil historie zájem zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT