- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
U nás se potkáte se zajímavým produktem a skvělým kolektivem. Při zakázkové výrobě precizních výsekových nástrojů pro výrobce obalů je základem rodinná tradice a otevřenost nejnovějším technologiím. Zaměstnanci si u nás chválí rozmanitost práce a perfektní kolegy.
Dokážete dobře plánovat a udržet ve věcech pořádek?
Nabízíme pozici
Vedoucí/ho logistiky
Účelem naší firmy je pomáhat zákazníkům kvalitními nástroji a poskytovat zaměstnancům dobré živobytí. Neustále se posouváme dopředu, proto potřebujeme někoho, kdo si vezme na starost tok materiálu ve výrobní firmě.
Výsledkem Vaší práce bude
optimálně fungující interní logistika firmy. Budete propojovat cestu materiálu od jeho vstupu do firmy až po expedici zakázek. Na Vás bude zajistit efektivní nákup, provoz skladu, expedice a dopravy zakázek.
Očekáváme od Vás, že budete
jednat s dodavateli
řešit návazností materiálových toků
udržovat pořádek ve skladovém hospodářství
plánovat dopravu zakázek
iniciativně navrhovat možnosti zlepšování
K tomu potřebujeme, abyste
dovedl/a velmi dobře organizovat a plánovat, rozuměl/a informačním systémům, chtěl/a se naučit nové technologie a neustále se rozvíjet.
Pro komunikaci s dodavateli je nutná pokročilá úroveň angličtiny.
U nás dostanete možnost projevit a realizovat svoje dovednosti, rádi Vás podpoříme v tom, co Vám jde, šanci vylepšovat procesy v praxi, kontinuálně rosteme a inovujeme příležitost pracovat v podporujícím kolektivu, možnost začlenit se do stabilní firmy, na kterou se můžete spolehnout,
podíl na prosperitě firmy
pravidelnou mzdu podle Vašich výsledků.
Zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování
Myslíte si, že je tato nabídka právě pro Vás? Ozvěte se nám na našich kontaktech.
Hlásit se můžete na email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?