- 55 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Vedení finančního a mzdového účetnictví ( do 30-ti zaměstnanců ).
- Vedení agendy firemního vozového parku.
- Na starost skladové hospodářství, čtečky čárových kódů, personalistika kolem zaměstnanců, jednání s úřady kolem daní, zelené karty, pojišťovny, správa budovy (revize kotů, plynových zařízení, hasičských zařízení, objednávky úklidových prostředků, příprava podkladů pro audit.
- Práce v účetním systému ESO9 ( zkušenost s ním není podmínkou - zaučíme )
- BOZP
- Součástí pracovní náplně hlavní účetní NENÍ starost o příjem a výdej zboží a fakturace ( na starost samostatné fakturační oddělení firmy ).
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Praxi na obdobné pozici.
- Praxi s vedením finančního, mzdového a daňového účetnictví.
- Spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost při práci na svěřených úkolech.
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, pořádek ve věcech.
- Mzda 35-40.000 Kč
- Pracovní doba ve všední dny 7-15:30 hod.
- Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
- Práce v příjemném prostředí a kolektivu.
- Kompletní zaučení po nástupu - uvedení do firmy, seznámení s účetním programem atd.
- Standartní 4 týdny dovolené.
- V případě potřeby možný homeofiice.
- Stravenky v hodnotě 100 Kč/den.
- Nástup možný od 1.6.2022.
- Možnost parkování v areálu firmy.
V případě zájmu o volnou pracovní pozici zašlete svůj životopis s podrobným popisem Vašich předchozích pracovních zkušeností přes uvedený formulář či na uvedený email.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?