- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Vedení finančního a mzdového účetnictví ( do 30-ti zaměstnanců ).
- Vedení agendy firemního vozového parku.
- Na starost skladové hospodářství, čtečky čárových kódů, personalistika kolem zaměstnanců, jednání s úřady kolem daní, zelené karty, pojišťovny, správa budovy (revize kotů, plynových zařízení, hasičských zařízení, objednávky úklidových prostředků, příprava podkladů pro audit.
- Práce v účetním systému ESO9 ( zkušenost s ním není podmínkou - zaučíme )
- BOZP
- Součástí pracovní náplně hlavní účetní NENÍ starost o příjem a výdej zboží a fakturace ( na starost samostatné fakturační oddělení firmy ).
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Praxi na obdobné pozici.
- Praxi s vedením finančního, mzdového a daňového účetnictví.
- Spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost při práci na svěřených úkolech.
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, pořádek ve věcech.
- Mzda 35-40.000 Kč
- Pracovní doba ve všední dny 7-15:30 hod.
- Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
- Práce v příjemném prostředí a kolektivu.
- Kompletní zaučení po nástupu - uvedení do firmy, seznámení s účetním programem atd.
- Standartní 4 týdny dovolené.
- V případě potřeby možný homeofiice.
- Stravenky v hodnotě 100 Kč/den.
- Nástup možný od 1.6.2022.
- Možnost parkování v areálu firmy.
V případě zájmu o volnou pracovní pozici zašlete svůj životopis s podrobným popisem Vašich předchozích pracovních zkušeností přes uvedený formulář či na uvedený email.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>
Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.