- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
- Vedení finančního a mzdového účetnictví ( do 30-ti zaměstnanců ).
- Vedení agendy firemního vozového parku.
- Na starost skladové hospodářství, čtečky čárových kódů, personalistika kolem zaměstnanců, jednání s úřady kolem daní, zelené karty, pojišťovny, správa budovy (revize kotů, plynových zařízení, hasičských zařízení, objednávky úklidových prostředků, příprava podkladů pro audit.
- Práce v účetním systému ESO9 ( zkušenost s ním není podmínkou - zaučíme )
- BOZP
- Součástí pracovní náplně hlavní účetní NENÍ starost o příjem a výdej zboží a fakturace ( na starost samostatné fakturační oddělení firmy ).
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Praxi na obdobné pozici.
- Praxi s vedením finančního, mzdového a daňového účetnictví.
- Spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost při práci na svěřených úkolech.
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, pořádek ve věcech.
- Mzda 35-40.000 Kč
- Pracovní doba ve všední dny 7-15:30 hod.
- Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
- Práce v příjemném prostředí a kolektivu.
- Kompletní zaučení po nástupu - uvedení do firmy, seznámení s účetním programem atd.
- Standartní 4 týdny dovolené.
- V případě potřeby možný homeofiice.
- Stravenky v hodnotě 100 Kč/den.
- Nástup možný od 1.6.2022.
- Možnost parkování v areálu firmy.
V případě zájmu o volnou pracovní pozici zašlete svůj životopis s podrobným popisem Vašich předchozích pracovních zkušeností přes uvedený formulář či na uvedený email.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.