- 26 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt:
Gorskiy Maksym, e-mail: e-mail přes
Jedná se o pozici „administrativní pracovník/ce, správce/kyně zubní ordinace“ !!!
Místo výkonu práce: Kremličkova 990, Kolín
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Zkrácený úvazek 20 hod/týdně.
Pracovní doba: Po (6:30–10:30 h), Út (13:00–17:00 h), St (13:00–17:00 h), Čt (6:30–10:30 h), Pá (13:00–17:00 h).
Požadujeme: spolehlivost, komunikativnost, znalost práce na PC, zkušenost v provozu zubní ordinace podmínkou, jazykové znalosti – čeština, angličtina, ruština aktivní.
Kontakt pro zájemce: e-mailem: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.