- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla
udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle
zvláštního právního předpisu.
2. dosažené vzdělání
praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě
plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
směru nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a
nejméně 5 let odpovídající praxe
ZOZ (zvláštní odborná způsobilost)
výhodou
4. Jazykové znalosti
základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
5. Praxe
Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou
8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady
dovednost pracovat na PC
schopnost analyticky a koncepčně myslet
ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti),
žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy
po celé ČR
výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS)
platová třída odpovídající druhu práce: 10. platová třída
lhůta pro podání přihlášky : do 22. března 2024
místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad
Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností,
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát
nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
Kontakt:
Bc. Karel Hladeček
Telefon: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.