- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe splňuje autorizovaný architekt, kterému byla
udělena autorizace pro odbor územní plánování nebo bez specializace oboru podle
zvláštního právního předpisu.
2. dosažené vzdělání
praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě
plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
seznam určí ministerstvo prováděcím právním předpisem a nejméně 3 roky
odpovídající praxe
směru nebo oboru s územním plánováním (např. regionální rozvoj a veřejná správa) a
nejméně 5 let odpovídající praxe
ZOZ (zvláštní odborná způsobilost)
výhodou
4. Jazykové znalosti
základní znalost angličtiny či němčiny výhodou
5. Praxe
Praxe při výkonu územně plánovacích činností či ve veřejné správě výhodou
8. Další znalosti, dovednosti a předpoklady
dovednost pracovat na PC
schopnost analyticky a koncepčně myslet
ochota se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti),
žadatel musí být držitelem řidičského oprávnění sk. B a mít schopnost bezproblémové jízdy
po celé ČR
výhodou je znalost práce s grafickými programy (tvorba a ukládání údajů do GIS)
platová třída odpovídající druhu práce: 10. platová třída
lhůta pro podání přihlášky : do 22. března 2024
místo a způsob podání přihlášky písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad
Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a dovednostech týkajících se správních činností,
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát
nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
Kontakt:
Bc. Karel Hladeček
Telefon: zobrazit tel. číslo
e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?