- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce: příprava projektů a realizace investičních akcí a oprav stavebního charakteru nemovitého majetku města; stavební údržby nemovitého majetku města; příprava výběrových řízení včetně následné koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby.
Pracovní pozice je vhodná pro osoby se zdravotním postižením s prvním a druhým stupněm invalidity.
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 11. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst. 1 zákona o úřednících
1.
2.vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Požadavky na uchazeče
1.ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou se stavebním, strojírenském nebo elektrotechnickém zaměřením
2.velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
3.rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení); zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon); vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb; zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, vše ve znění pozdějších předpisů,
4.znalost problematiky realizace staveb, zejména vedení stavební dokumentace, kontrola rozpočtů, příprava smluvních podmínek, koordinace prací, kontrola kvality prováděných prací 5. velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet),
6. řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Výhodou je
1.praxe v oblasti přípravy a realizace staveb,
2.praxe ve veřejné správě.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí podle 7 odst. 4 zákona o úřednících obsahovat
1.jméno, příjmení a titul uchazeče,
2.datum a místo narození uchazeče,
3.státní příslušnost uchazeče,
4.místo trvalého pobytu uchazeče,
5.číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana a
6.datum a podpis uchazeče.
V přihlášce uchazeč dále uvede
1.název pozice, na níž se hlásí,
2.telefonický kontakt a
3.doručovací adresu, je-li odlišná od adresy trvalého pobytu.
K přihlášce uchazeč připojí
1.životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, zejména těch, uvedených v oddíle „Požadavky na uchazeče“ a „Výhodou je“,
2.výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
3.ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
4.ověřenou kopii dokladu osvědčujícím absolvované státní závěrečné zkoušky.
Místo a způsob podání přihlášky
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na úř.
investičního referenta“
1.osobně v podatelně Městského úřadu Sokolov nebo
2.poslat na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, a to nejpozději do 18.07.2022.
K doplnění dokladů či náležitostí podle § 7 odst. 6 zákona o úřednících je stanovena doba pěti dnů po ukončení lhůty pro podání přihlášek.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel.: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?