- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Nabízíme: základní nástupní plat 20 500 Kč (po dobu 3 měsíců), po zapracování 25 000 Kč + provize, příspěvek na nový služební telefon, služební neomezený paušál od O2, příspěvek na stravenkový paušál, příspěvky na doučování cizího jazyka, příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění, možnost pracovního růstu.
Požadujeme: výborná znalost anglického jazyka, uživatelská znalost práce s počítačem (MS Word, MS Excel, aj.), výhodou znalost práce s Google suite (dříve Google apps – Gmail, kalendář, disk, aj.), výhodou znalost práce s CRM a ERM systémy (Soft-4-Sale, Pohoda, Helios, Raynet, aj.), výhodou znalost práce s rozhraním Startbox a Shoptet, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost, pokud neznáte aplikace Google suite (dříve Google apps) nebo CRM či ERM systémy, tak vám rádi pomůžeme se zaučením, případně vás provedeme interním školením nebo školením u našich poskytovatelů těchto služeb.
Náplň práce: náplní práce je kompletní správa eshopu a vyřizování objednávek jak u zákazníků, tak u dodavatelů. Do správy eshopu spadá přidávání nových produktů, úprava stávajících produktů, kontrola cen, úprava vzhledu a kompletní zajištění fungování eshopu. Dále vaší prací bude údržba webových stránek v interním rozhraní webu, do které spadá přidávání nového obsahu na webové stránky na základě podkladů od kolegů a jiné. Součástí vaší práce bude i různá marketingová činnost a správa sociálních sítí. Ročně se zúčastníte několika školení a zahraničních cest do různých destinací. Na závěr na této pozici budete vykonávat drobnou administrativní práci (různé typy výkazů pro dodavatele a státní orgány, komunikace s účetní a dalšími kolegy, aj.)
Příspěvek na nový služební telefon, služební neomezený paušál od O2, příspěvek na stravenkový paušál, příspěvky na doučování cizího jazyka, příspěvky na kurzy a školení vhodné pro další pracovní uplatnění, možnost pracovního růstu.
Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?