- Plný úvazek
Náplň práce: rozvíjení a budování vztahů s dlouhodobými klienty společnosti, vyhledání nové klientely a obchodních příležitostí, zvyšování prodeje výrobků ve svěřeném regionu, zajišťování poptávkových řízení, vyjednávání o cenách, úzká spolupráce napříč všemi divizemi společnosti, pravidelný reporting svému přímému nadřízenému.
Požadujeme: min. SŠ vzdělání – vhodné pro absolventy, zkušenosti v oblasti nákupu – výhodou, ne však podmínkou, znalost práce na PC, MS Office, MS Excel, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, důkladnost, schopnost efektivního plánování, řidičský průkaz sk. B.
Nabízíme: profesionální zázemí, zodpovědnou a perspektivní práci v rodinné české firmě, odpovídající finanční ohodnocení podle kvality a výsledků odvedené práce + fixní plat, mobilní telefon, notebook, služební vůz Škoda Octavia i k soukromým účelům, možnost profesního růstu