- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Podílí se na tvorbě povodňových plánů města. Tvorba povodňových plánů vlastníka nemovitostí pro městské nemovitosti. Zajištění požární ochrany (požární řád, požární poplachové směrnice, požární evakuační plán apod.). Zajištění odborných činností na úseku obrany, civilní ochrany a prevence závažných havárií. Zpracování opatření pro mimořádné události a krizové stavy, zpracování krizového plánu. Zajišťování připravenosti obce s rozšířenou působností na řešení mimořádných událostí a krizových stavů.
Požadavky: Znalost zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon). Znalost zákona č. 54/2024 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. Znalost zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon). Znalost zákona č. 241/2000 Sb., o hospodářských opatřeních pro krizové stavy. Uchazeč musí splňovat odbornou způsobilost v oboru požární ochrana podle § 11 odst. 1, zákona č. 133/85 Sb., o požární ochraně. Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem. Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office). Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Nabízíme: stravenky v hodnotě 120 Kč, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, ošatné,
měsíční paušální příspěvek 3 000 Kč, příspěvek na jazykový kurz, možnost získání městského bytu. Nástup možný i dle dohody.
Přihlášku do VŘ s přílohami v obálce s nápisem „Výběrové řízení úředníka/úřednici zajišťující mimořádné události a krizové situace“ osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov, poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, nebo do datové schránky ID – 6xmbrxu do 9.12.2024. Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?