- 35 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Pracovní náplň: komplexní vedení účetnictví obce v programu KEO o komplexní vedení rozpočtu obce, rozpočtového opatření a rozpočtového výhledu o zpracování závěrečného účtu obce o evidence majetku, inventarizace o evidence závazků a pohledávek obce o mzdová agenda o administrativa dotací z pohledu účetnictví o zpracování statistických údajů a dat a další úkoly dle pokynů nadřízených, na Obecním úřadě v Lužicích.
Požadavky: dosažené vzdělání úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání výhodou, praxe ve státní správě nebo samosprávě vítána, preferovaná praxe se znalostí rozpočtového účetnictví, požadovaná jazyková znalost, vítána aktivní znalost angličtiny, požadované občanství státní občanství České republiky, případně cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, další požadované schopnosti a dovednosti. Znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění, znalost zákona o účetnictví a zákona o rozpočtových pravidlech územních celků, výborná znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet, Powerpoint), organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, řidičský průkaz skupiny B.
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete na adresu Obecní úřad Lužice, Česká 1, 696 18 nebo předejte v podatelně úřadu a nebo zašlete na adresu e-mail přes ,
kontaktní pracovník – Mgr. Ing. František Červinek, tajemník OÚ Lužice, tel. zobrazit tel. číslo ,
nejpozději do 31. května 2023.
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, minimálně platová třída 9 a platový stupeň dle započitatelné praxe.
Také poskytujeme: stravenkový paušál, příspěvek zaměstnavatele penzijnímu nebo životnímu pojištění, dary při životních výročích, 200 hodin dovolené (25 dnů).
Termín nástupu: dle dohody, nejlépe k 1.7.2023.
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou tři měsíce.
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), telefonní spojení, datum a podpis.
K přihlášce připojte: strukturovaný životopis, kopii maturitního vysvědčení, doklady o dosažených zkouškách (odborné způsobilosti apod.), certifikátech.
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?