- 43 500 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Pracoviště se připravuje – nechodit osobně.
Náplň práce na pozici vedoucí-ho zařízení Chráněné bydlení Duběnka:
" Příprava a rozjezd malého chráněného bydlení pro dospělé osoby s mentálním postižením a PAS s kapacitou 6 lůžek, které zahájí provoz od ledna 2023
" Jednání se zájemci o službu a jejich rodinami, sociální šetření, individuální plánování
" Vedení týmu 6 pracovníků, plánování směn, zajišťování dalšího vzdělávání
" Organizování běžného provozu zařízení sociálních služeb
" Odpovědnost za plnění standardů kvality sociálních služeb
" Odpovědnost za svěřený majetek a plnění rozpočtu
" Kontakt s externími odborníky a konzultanty
Požadavky na uchazeče:
" Vzdělání splňující kvalifikační požadavky na pozici sociálního pracovníka (tj. min. VOŠ se zaměřením na soc. politiku a soc. práci, popř. další obory dle zákona č. 108/2006 Sb.)
" Ochota absolvovat úvodní praxi v Chráněném bydlení Mirandie a Chráněném bydlení Arkénie v Brumovicích (říjen – prosinec 2022)
" Předchozí praxe v sociálních službách podmínkou
" Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením malého týmu lidí výhodou
" Znalost problematiky sociálních služeb (nejen podle zákona č. 108/2006 Sb.)
" Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
" Aktivní řidič-řidička (ŘP skupiny „B“)
" Zkušenost s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením, popř. s PAS zásadní výhodou
" Čistý trestní rejstřík
Další předpoklady uchazečů:
" Osobnostní zralost, psychická stabilita
" Organizační a praktické schopnosti
" Komunikativnost a flexibilita, schopnost týmové spolupráce
" Vysoká pracovní výkonnost a ochota učit se novým věcem
" Ochota řídit se hodnotami Diakonie ČCE a akceptovat obecné křesťanské hodnoty
Přihlášku do výběrového řízení včetně všech požadovaných příloh je třeba odeslat nejpozději do 31.8.2022, a to výhradně elektronicky (tj. formou emailu s přílohami ve formátu PDF nebo Word) na e-mailovou adresu ředitele střediska: e-mail přes
" Strukturovaný životopis
" Motivační dopis (proč se ucházím právě o toto místo).
" Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (sken)
" Kopie dokladů o dalším vzdělání a absolvovaných kurzech
" Uvedení kontaktů, na kterých je možné vyžádat si reference o předchozí praxi
" Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?