- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení. Pracoviště se připravuje – nechodit osobně.
Náplň práce na pozici vedoucí-ho zařízení Chráněné bydlení Duběnka:
" Příprava a rozjezd malého chráněného bydlení pro dospělé osoby s mentálním postižením a PAS s kapacitou 6 lůžek, které zahájí provoz od ledna 2023
" Jednání se zájemci o službu a jejich rodinami, sociální šetření, individuální plánování
" Vedení týmu 6 pracovníků, plánování směn, zajišťování dalšího vzdělávání
" Organizování běžného provozu zařízení sociálních služeb
" Odpovědnost za plnění standardů kvality sociálních služeb
" Odpovědnost za svěřený majetek a plnění rozpočtu
" Kontakt s externími odborníky a konzultanty
Požadavky na uchazeče:
" Vzdělání splňující kvalifikační požadavky na pozici sociálního pracovníka (tj. min. VOŠ se zaměřením na soc. politiku a soc. práci, popř. další obory dle zákona č. 108/2006 Sb.)
" Ochota absolvovat úvodní praxi v Chráněném bydlení Mirandie a Chráněném bydlení Arkénie v Brumovicích (říjen – prosinec 2022)
" Předchozí praxe v sociálních službách podmínkou
" Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením malého týmu lidí výhodou
" Znalost problematiky sociálních služeb (nejen podle zákona č. 108/2006 Sb.)
" Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
" Aktivní řidič-řidička (ŘP skupiny „B“)
" Zkušenost s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením, popř. s PAS zásadní výhodou
" Čistý trestní rejstřík
Další předpoklady uchazečů:
" Osobnostní zralost, psychická stabilita
" Organizační a praktické schopnosti
" Komunikativnost a flexibilita, schopnost týmové spolupráce
" Vysoká pracovní výkonnost a ochota učit se novým věcem
" Ochota řídit se hodnotami Diakonie ČCE a akceptovat obecné křesťanské hodnoty
Přihlášku do výběrového řízení včetně všech požadovaných příloh je třeba odeslat nejpozději do 31.8.2022, a to výhradně elektronicky (tj. formou emailu s přílohami ve formátu PDF nebo Word) na e-mailovou adresu ředitele střediska: e-mail přes
" Strukturovaný životopis
" Motivační dopis (proč se ucházím právě o toto místo).
" Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (sken)
" Kopie dokladů o dalším vzdělání a absolvovaných kurzech
" Uvedení kontaktů, na kterých je možné vyžádat si reference o předchozí praxi
" Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.