- 26 490 – 34 970 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Požadavky na výkon funkce:
1.Dosažené vzdělání – VŠ, VOŠ
2.Obor vzdělání – v souladu s ustanovením § 110 zákona č. 108/2006 Sb.,zákon o Sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
3.Znalosti oboru – zákon o Sociálních službách a souvisejících předpisech včetně jejich aplikace v praxi, poskytování sociálních služeb, registrace sociálních služeb, financování sociálních služeb, znalost standardů kvality sociálních služeb, individuální plánování, základní sociální poradenství apod.
4.Další znalosti – spolehlivost, osobní odpovědnost, samostatnost, komunikativnost, znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint apod.)
5.Trestní bezúhonnost
6.Řidičský průkaz skup. B, aktivní řidič
7.Praxe na pozici sociálního pracovníka výhodou
Platové zařazení:
Dle platných právních předpisů, tř. 10 (hrubá mzda 27 430 ,– Kč – 40 110,–Kč dle odborné doložené praxe) + osobní příplatek po 3 měsících
Pracovní poměr:
Na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení, nástup ihned nebo dle dohody.
Přihlášku obsahující: motivační dopis, strukturovaný životopis, kopii dokladu o vzdělání zasílejte na e- mail: e-mail přes v termínu do 20.11.2024.
Výběrové řízení je dvoukolové.
V prvním kole se hodnotí strukturovaný životopis, zaslaný motivační dopis, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, seznam absolvovaných odborných školení, které mohou prokazovat znalosti v oboru
Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči na základě zaslaných podkladů.
Zasláním materiálů o své osobě zájemce souhlasí s uchováním jeho osobních údajů po dobu výběru nového pracovníka. Po té budou materiály skartovány.
Váňová Dagmar, personalista
E-mail: e-mail přes
Sociální služby pro seniory Olomouc, příspěvková organizace
Zikova 618/14
779 00 Olomouc, Nové Sady
Telefon: zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.