- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Děláš něco, co nikdo jiný nedělá?
Zara nabízí nejnovější trendy v dámské, pánské a dětské módě. Její hlavní charakteristikou je schopnost se přizpůsobit době i změnám. Rádi jsme informováni o tom, co lidé chtějí, aby nám to vše vycházelo. Máme zkušenosti s nošením módy do ulic. Právě tam, v nejlepších ulicích velkých měst, najdeš obchody Zara s módními výtvory našich návrhářů, které si zamiluješ. Chceme se dostat ke všem a dosáhnout všech našich cílů.
Hledáme pro naši prodejnu Zara na Chodově
ASISTENTA/-KU PRODEJE na 25 a 30 hodinový úvazek
na dámském, pánském a dětském oddělení
Tento popis pracovní náplně Ti má pomoci lépe porozumět Tvojí roli, avšak na všechny základní povinnosti absolvuješ školení.
Jsi připraven(a)?
Podej žádost co nejdříve! Zašli e mailem vyplněnou žádost s předmětem „SA/ZARA/CHODOV“ na adresu e-mail přes nebo podej žádost online na našich inditexcareers stránkách. Těšíme se na Tvoji žádost!
Inditex je zaměstnavatelem podporujícím rovné příležitosti. Se všemi uchazeči se bude zacházet rovnocenně a nebudou diskriminováni na základě genderové příslušnosti, etnického původu, pohlaví, rodinného stavu, sexuální orientace, invalidity nebo věku.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!