- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Baví Vás obchod a komunikace s lidmi?
Umíte pracovat samostatně?
Máte zkušenosti s prodejem zboží nebo telemarketingem?
Jsme česká firma T2U cz s.r.o., která vyrábí a prodává reklamní, pracovní a sportovní textil na zakázku šitý i skladový. Dále dovážíme textil mnoha světových značek, děláme potisk, výšivky, aplikace na textil a textilní výrobky. Naši zákazníci jsou převážně, ale nejen z B2B segmentu z ČR, Slovenska, Německa, Rakouska ale i dalších zemí.
Do našeho obchodního oddělení hledáme schopného kolegu/kolegyni. Uvítáme zkušenosti s prodejem a/nebo telemarketingem. Hlavní činností bude kontakt se zákazníky B2B, kontrola a doplnění digitálního katalogu textilního zboží, úprava webových stránek. Požadujeme příjemné vystupování, pracovitost, samostatnost, flexibilitu, uživatelskou znalost PC, osobní angažovanost a všeobecný přehled. Znalost angličtiny, případně němčiny výhodou.
Kanceláře máme na Praze 9, v moderní kancelářské budově hned u metra a stanice busů, skvělá dostupnost. Vaříme výbornou kávu, kterou si můžete vypít i na venkovní terase.
• administrativní a organizační podpora divize
• komunikace s obchodním partnerem (obchodní korespondence, schůzky)
• písemná a telefonická komunikace se zákazníky
• správa objednávek
• úprava webu a digitálního katalogu
• aktivní telemarketing
• min. SŠ vzdělání
• znalost práce na PC
• výborné komunikační dovednosti, příjemné vystupování, spolehlivost
• proaktivitu a zodpovědný přístup
• pracovitost, flexibilitu
• výhodou je znalost AJ (alespoň komunikativní úroveň slovem i písmem) případně NJ
• ochotu učit se novým věcem
• možnost nástupu ihned, případně co nejdříve
• stravenkový paušál
• telefon s neomezeným voláním a daty
• a další benefity
• fixní plat + odměny
Pokud jste to Vy, rádi Vás uvítáme mezi námi. Prosíme o zaslání Vašeho strukturovaného CV emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?