- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Znáš výrazy jako reach, content, PPC, CMS, CTR, CPM, SEO? Máš praxi ve správě účtů na sociálních sítích? Hlavně na Facebooku a LinkedInu a pak taky trochu Instagramu? Baví Tě community management? Miluješ vše, co je online a digital? A zvládneš to vše i v angličtině? Pojď k nám pracovat jako Digital&Social media Marketing Specialist. Jestli Ti zní lépe Online Marketing Specialist tak i to!
POŽADAVKY:
Praxe v online/digital marketingu min. 3 roky.
Prokazatelná praxe ve správě sociálních sítích a PPC kampaní (uvítáme ukázky tvé vlastní práce).
Celkový přehled v online marketingu.
Angličtina (minimálně B2) – schopnost komunikovat napříč zeměmi s kolegy i dodavateli – telefonicky, osobně, písemně. Schopnost prezentovat i školit se v AJ.
Schopnost pracovat na více projektech najednou (multitasking).
Výborný timemanagement.
Velmi dobré komunikační schopnosti – to je sice v každém inzerátu, ale tady to není klišé a je to skutečně důležité. Co pobočka, to jiný manažer. Se všemi je potřeba dobře vycházet.
Schopnost správné krizové komunikace na sociálních sítích.
Výhodou, ale ne podmínkou je:
Praxe z pozice account manager v digitální agentuře.
Marketingové vzdělání.
Smysl pro humor – zvláštní výhodou jsou znalosti hlášek z filmů.
BENEFITY:
Dovolená 20 dní + 4 Free Days.
Možnost pravidelného homeoffice až 2 dny v týdnu.
Flexibilní pracovní doba.
Cafeterie v hodnotě až 14 400 Kč/rok.
Příspěvek na stravování přímo ve mzdě.
Multisport karta.
2 dny zdravotního volna ročně.
Jazykové vzdělávání na pracovišti v pracovní době hrazené firmou.
Telefon s tarifem pro soukromé použití bez nutnosti doplatku.
Penzijní připojištění 6 000 Kč/rok (po 2 letech u firmy).
Kávy co vypiješ.
Na co se můžeš těšit:
Skutečně fajn malý tým.
Hezké kanceláře přímo v centru Prahy na Náměstí republiky.
Možnost se stále vzdělávat – placená školení, vstupy na konference atp.
Okurková sezóna přes léto a o Vánocích.
Přesčasy jen pokud nezvládneš vlastní timemanagement.
Žádné pracovní víkendy.
Možnost jezdit do práce na kole – parkování pro kola přímo v budově.
Kávy co vypiješ.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?