- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Marketingový specialista pro sociální sítě | centrum Prahy
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Znáš výrazy jako reach, content, PPC, CMS, CTR, CPM, SEO? Máš praxi ve správě účtů na sociálních sítích? Hlavně na Facebooku a LinkedInu a pak taky trochu Instagramu? Baví Tě community management? Miluješ vše, co je online a digital? A zvládneš to vše i v angličtině? Pojď k nám pracovat jako Digital&Social media Marketing Specialist. Jestli Ti zní lépe Online Marketing Specialist tak i to!
Náplň práce:
- Spolupráce na vytváření plně integrované mediální komunikace firmy.
- Správa účtů na sociálních sítích + community management.
- Realizace PPC kampaní zaměřených na nábor.
- Tvorba obsahu (příspěvků, článků a videí).
- Koordinace, monitoring, hodnocení (nastavení metrik, analýza efektivity) kampaní
- Školení interních zaměstnanců v oblasti online komunikace na sociálních sítích.
- Spolupráce na obsahu webových stránek, optimalizace a správa CMS.
- Komunikace s mediální a grafickou agenturou.
- Vytváření jednodušších grafik v Canva (pokud neumíš, nevadí, naučíme tě to).
- Příprava firemních marketingových materiálů, prezentací, návodů a školících materiálů.
- Marketingová podpora jednotlivých poboček.
POŽADAVKY:
Praxe v online/digital marketingu min. 3 roky.
Prokazatelná praxe ve správě sociálních sítích a PPC kampaní (uvítáme ukázky tvé vlastní práce).
Celkový přehled v online marketingu.
Angličtina (minimálně B2) – schopnost komunikovat napříč zeměmi s kolegy i dodavateli – telefonicky, osobně, písemně. Schopnost prezentovat i školit se v AJ.
Schopnost pracovat na více projektech najednou (multitasking).
Výborný timemanagement.
Velmi dobré komunikační schopnosti – to je sice v každém inzerátu, ale tady to není klišé a je to skutečně důležité. Co pobočka, to jiný manažer. Se všemi je potřeba dobře vycházet.
Schopnost správné krizové komunikace na sociálních sítích.
Výhodou, ale ne podmínkou je:
Praxe z pozice account manager v digitální agentuře.
Marketingové vzdělání.
Smysl pro humor – zvláštní výhodou jsou znalosti hlášek z filmů.
BENEFITY:
Dovolená 20 dní + 4 Free Days.
Možnost pravidelného homeoffice až 2 dny v týdnu.
Flexibilní pracovní doba.
Cafeterie v hodnotě až 14 400 Kč/rok.
Příspěvek na stravování přímo ve mzdě.
Multisport karta.
2 dny zdravotního volna ročně.
Jazykové vzdělávání na pracovišti v pracovní době hrazené firmou.
Telefon s tarifem pro soukromé použití bez nutnosti doplatku.
Penzijní připojištění 6 000 Kč/rok (po 2 letech u firmy).
Kávy co vypiješ.
Na co se můžeš těšit:
Skutečně fajn malý tým.
Hezké kanceláře přímo v centru Prahy na Náměstí republiky.
Možnost se stále vzdělávat – placená školení, vstupy na konference atp.
Okurková sezóna přes léto a o Vánocích.
Přesčasy jen pokud nezvládneš vlastní timemanagement.
Žádné pracovní víkendy.
Možnost jezdit do práce na kole – parkování pro kola přímo v budově.
Kávy co vypiješ.