- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Díky každodenní práci každého z našich 190 lidí se naši zákazníci vždy dostanou bezpečně do svého cíle. Ať už potřebují odvézt děti, zavézt zboží do obchodu, spěchají v sanitce někomu na pomoc nebo se chtějí jen tak projet. Společně jsme tu pro jejich potřeby, podnikání i radost. MILAN KRÁL GROUP - autorizovaný dealer BMW, Mercedes-Benz, Ford a Opel v Českých Budějovicích.
Máte znalosti v rámci finančních produktů, ale nebaví Vás prodávat je lidem „pod tlakem“? Umíte „ušít“ klientovi nabídku přímo pro něj, protože jste silní ve svých znalostech a dokážete tak vyhodnotit, co zákazníkovi skutečně pomůže?
Náš specialista zajistí, že pro každé auto, které odjíždí z autosalonu, je vyhotovena nabídka finančních produktů, tedy financování a pojištění. Administrativně zpracovává a eviduje všechny s tímto související informace.
Navíc se stará o flotilu pojištění služebních vozů, ale také o bazarové vozy, které zadává do systému, kontroluje naskladnění, přihlášení a komunikuje s účtárnou kvůli vystaveným fakturám.
- Máte zkušenosti s finančními produkty (úvěry, pojistky)
- Velká výhoda je, pokud máte již certifikáty k jejich poskytování
- Excel ovládáte na velmi dobré úrovni – zvládnete i vzorce
- Máte silný prozákaznický přístup a empatie k užitku pro zákazníka
- Jste samostatný, pečlivý administrátor, který na sobě rád pracuje
- Zvládnete se účastnit jednání se zákazníkem na showroomu
- Nedělá Vám problém mluvit s lidmi s nadšením, které je poznat i po telefonu
- Jsme stabilní firma, která překonala už kdejakou krizi
- Jednáme férově a na rovinu
- Nejsme žádný korporát, ve kterém se ztratíte
- Moderně zařízenou kancelář a přátelský tým
- Pracovní doba po-pá 8-16:30
Pokud chcete patřit mezi naše kolegy, dejte nám o sobě vědět!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.