- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti v oblasti personalistiky? Dokážete zpracovat mzdy? Komunikace v angličtině vám nečiní problémy? Hledáte výzvu v podobě větší společnosti? Skvělé! Zašlete mi svůj životopis a získejte příležitost v prosperující strojírenské společnosti jako:
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ - PERSONALISTA/KA
* komplexní zpracování mezd (120 zaměstanců)
* zpracování daní
* výpočet soc. a zdr. pojištění (včetně nemocenských dávek a překážek v práci)
* zpracování exekucí, insolvencí a jiných srážek
* na starosti roční zúčtování daně z příjmu
* pomoc s nábory nových zaměstnanců a vedením pohovorů
* komunikace s personálními agenturami, ÚP, a dalšími příslušnými úřady
* vedení personálních dokumentů
* vedení docházkového systému
* na starosti vzdělávání zaměstnanců, odměňování
* práce v interním systému
* reporting
* SŠ nebo VŠ vzdělání – ekonomické obory
* min.2 roky zkušeností na obdobné pozici (personalistika, mzdové účetnictví)
* znalost mzdového účetnictví a účetních standardů
* znalost Zákoníku práce
* anglický jazyk na komunikativní úrovni – NUTNOSTÍ
* italský jazyk velkou výhodou
* znalost práce v MS Excel
* umět si zorganizovat práci a udělat svěřený úkol včas
* asertivní myšlení, pečlivost, loajalita
* perspektivní pracovní uplatnění v prosperující mezinárodní společnosti
* finanční ohodnocení dle Vaší praxe
* 25 dní dovolené, stravenky
* možnost odborného růstu
* příspěvky na penzijko, sport a volnočasové aktivity
* výhodný mobilní tarif
* bezúročná půjčka
* místo výkonu práce: okres Sokolov

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.