- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš již praxi ze skladu, umíš jezdit s VZV a dokážeš vést i svoje kolegy, aby vše bylo, tam kde má, včas a v pořádku? Práce na 3 směny ti nevadí? Pošli mi svůj životopis a staň se parťákem, kterého potřebujeme.
* Přímé vedení operátorů skladu
* Plánování a dělba práce
* Zodpovědnost za svěřený úsek
* Komunikace s ostatními odděleními
* Kontrola a příjem zboží z výroby
* Kontrola a příjem zboží od externích dodavatelů
* Vyskladňování a předávání zboží
* Vedení příslušné evidence
* Práce se čtečkou, štítkovačkou a scannerem
* SOU/SŠ - bez zaměření
* Praxe na pozici skladníka z výrobní společnosti
* Oprávnění na VZV
* Zkušenosti s vedením týmu - výhodou
* Zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost
* Chuť učit se a zdokonalovat
* Ochotu práce na 3 směny
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - Pardubice
* Nástupní plat od 36 500 Kč
* Osobní ohodnocení a docházkový bonus
* Proplácené přesčasy/náhradní volno
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Dotovaná strava v místní jídelně
* Stravenky
* Občerstvení na pracovišti
* Vzdělávací kurzy a školení
* Sleva na firemní produkty
* Výborná dopravní dostupnost
* Místo výkonu: Okr. Pardubice

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.