- Plný úvazek
Společnost zabývající se obchodem s rychloobrátkovým zbožím prodávaným v mnoha maloobchodních řetězcích i na nezávislém trhu zemí střední a východní Evropy, hledá pro distribuční centrum v lokalitě Brna kolegyni/kolegu na pozici
ASISTENT / KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU A LOGISTIKY
- Příjem a zpracování zákaznických objednávek
- Tvorba plánu expedic
- Kontrola stavu objednávek a dodávek zboží, změny objednávek
- Sledování plnění objednávek
- Zajištění expedic, přeprav a clení importovaných zásilek ze zemí Evropy
- Komunikace s pobočkami v zahraničí
- Spolupráce s odděleními skladu, nákupu
- Práce s firemním informačním systémem SAP
- Kreativní a odpovědný přístup k řešení nestandardních a urgentních objednávek
POŽADAVKY
- Vzdělání SŠ/VŠ
- Zkušenosti s logistickými procesy a přepravou budou výhodou
- AJ pro komunikaci se zahraničními pobočkami
- Znalost Excel
- Zkušenost s prací v systému SAP výhodou
- Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, organizační schopnosti
NABÍZÍME
- Práci na HPP
- Po zapracování možnost cca 50% pracovní doby pracovat z home office (budete-li chtít)
- Zázemí a podporu stabilní a perspektivní společnosti patřící k předním dodavatelům ve svém oboru
- Příspěvek na stravu
- Velmi přátelské pracovní prostředí



