SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE v Centru duševního zdraví v Hradci Králové

Hradec Králové, centrum
35.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Vyšší odborné
Kontakt
Bc. Ludmila Karelová, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 letve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme nové kolegy nebo kolegyně na pozici sociální pracovník/pracovnice, kteří chtějí zajímavou práci a nebojí se pracovat i v terénu.

Pojďte společně s námi zlepšit kvalitu podpory osob s duševním onemocněním. Stanete se součástí týmu zdravotníků a sociálních pracovníků centra duševního zdraví (CDZ) v Hradci Králové. Koukněte na toto video a získáte reálnou představu, jak funguje centrum duševního zdraví: https://www.youtube.com/watch?v=WpN0kPE942Y&t.

Jako sociální pracovník/pracovnice u nás budete:

  • pracovat metodami case management a psychosociální rehabilitace,
  • jezdit za klienty domů či na jiné domluvené místo (s klienty ve vážnějším stavu pracuje více lidí současně),
  • podporovat klienty při: zvládání projevů duševní nemoci v běžném životě, nácviku péče o vlastní osobu i domácnost, jednání na úřadech (např. vyřizování sociálních dávek), finančním hospodaření (plánování rozpočtu, řešení dluhů atd.), řešení krizových situací, jako je ztráta zaměstnání či bydlení aj., aktivním trávení volného času a získávání společenských kontaktů,
  • důležitou osobou pro klienta a současně nepostradatelnou součástí týmu, 
  • spolupracovat s dalšími sociálními pracovníky, psychology, psychiatrem, zdravotními sestrami i peer konzultanty, účastnit se porad a společně se všemi podporovat klienty na cestě zotavení, 
  • organizovat i volnočasové aktivity pro klienty, spolupracovat s rodinou klienta,
  • mít možnost si plánovat pracovní den, aby vyhovoval klientovi i vám (s tím na začátku pomůže tým) a administrativu vyřizovat třeba z home office, takže získáte čas na rodinu i koníčky,
  • mít vlastní zázemí ve středisku (pracovní stůl, notebook a telefon).

Proč se vám u nás bude líbit:

  • uvědomujeme si, že každý přináší jedinečný pohled, zkušenost, nadání i přístup. Současně pracujeme jako tým a navzájem se inspirujeme,
  • fungujeme jako partneři ne soupeři,
  • zakládáme si na intenzivní metodické podpoře a máme funkční systém konzultací,
  • zastáváme proaktivní přístup orientujeme se na řešení, rozvoj a růst,
  • všechny zaměstnance kvalitně zaškolujeme,
  • zaměstnancům hradíme akreditované vzdělávání a umožňujeme jim čerpat fond pracovní doby na vzdělávání.

Co je pro nás důležité při práci s klienty:

  • nebojíme se jít novými cestami a hledáme i neotřelá řešení,
  • nepřebíráme zodpovědnost za klienta, ale pomáháme mu, aby se sám rozhodl a zhodnotil, co potřebuje,
  • hledáme cesty individuální podpory,
  • s klienty budujeme rovnocenný vztah: kontakt člověka s člověkem na lidské rovině. 

Dává vám to smysl stejně jako nám?

Rozhodněte se a pošlete nám motivační dopis a životopis, včetně scanu diplomu prokazující kvalifikaci na inzerovanou pozici.

Po zkušební době zaručujeme: mzdu minimálně 35 000 Kč + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 5 sickdays.

Abychom vás mohli přijmout, je důležité mít:  

  • vzdělání odpovídající kvalifikaci sociální pracovník dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. – tj. VŠ/VOŠ v oborech zaměřených na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.

Nesplňujete kvalifikaci na sociálního pracovníka dle zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb.? Máte vystudovanou VŠ a VOŠ v sociálně vědních či humanitních oborech? Máte kurz pracovníka v sociálních službách? Ozvěte se nám také.

Nástup možný v prosinci 2025 nebo lednu 2026.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Péče o duševní zdraví, z.s.
Jana Palacha 1552
530 02 Pardubice

IČO: 64242218
Datová schránka: f4mdigb
Další informace:
GPS: 50.047011,15.759483,
S-JTSK: -647825.57 -1062339.94, RUIAN: 7704445

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT