- Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máte praxi z obchodního oddělení? Není Vám cizí odvětví automotive a nedělá Vám problém technický produkt a komunikace v AJ? Je pro Vás v pořádku lokalita Vsetína a chcete se o této pracovní pozici dozvědět více informací?
Čtěte dále.
- Správa objednávek (zadávaní a kontrola objednávek, vyjasňování neshod s interními a externími subjekty,..).
- Odpovědnost za dodržování prodejních procesů.
- Monitoring dat a práce s interním systémem FOSS.
- Údržba zákaznických portálů.
- Příprava zákaznických dokumentů a realizace zákaznické korespondence.
- Podpora při ročním plánování prodeje, při digitalizaci obchodních procesů v oblasti prodeje / zákazníků.
- Péče o stávající zákazníky, sériová podpora zákazníků.
- SŠ / VŠ vzdělání obchodního směru
- Zkušenosti a praxe v oblasti obchodu (nejlépe automobilový průmysl)
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
- Znalost MS Office
- Aktivní znalost AJ
- Dlouhodobé uplatnění v nadnárodní firmě
- Příležitost pro další vzdělávání a rozvoj
- Jazykové kurzy na pracovišti zdarma
- 5 týdnů dovolené
- Poukázky na volnočasové aktivity
- Pravidelné roční bonusy a odměny ve výši 13. platu (dle hospodaření společnosti)
- Příspěvek na firemní stravování
- Firemní akce a aktivity pro zaměstnance i rodinné příslušníky
Dejte „odpovědět“ přiložte životopis a zašlete mi svou reakci. Nebo mne kontaktujte telefonicky na zobrazit tel. číslo a domluvíme se na dalším postupu.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?