Kalkulant do strojírenské výroby!

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Máte analytické a technické myšlení? Znáte CNC obrábění, materiály a technickou dokumentaci? Excel, makra a kontingenční tabulky máte v malíčku? Pak hledáme právě Vás!

Náplň práce:

Analýza a kalkulace zakázek:

  • přijímání poptávek od obchodního oddělení a jejich vyhodnocení,
  • kalkulace nákladů na materiál, pracovní čas a další výrobní náklady,
  • odhad celkové výrobní ceny a předání kalkulace obchodnímu oddělení.

Práce s daty a ERP systémem:

  •  tvorba a správa ceníků v ERP systému Siteline,
  •  používání Excelu (makra, kontingenční tabulky) pro výpočty výrobních nákladů,
  •  analýza odchylek výrobních časů oproti technologickému postupu.

Spolupráce a optimalizace procesů:

  • konzultace s technologickým oddělením ohledně výrobních postupů,
  • řešení ztrátových položek a vyhodnocování ziskovosti zakázek,
  • podíl na přípravě a aktualizaci kalkulačních vzorců,
  • sledování trendů ve strojírenství, zejména v CNC obrábění.

O výborné zaškolení se postaráme nejen v Brně, ale i z části na naší pobočce ve Velkém Meziříčí.

Co od Vás očekáváme:

  • technické vzdělání (SŠ/VŠ),
  • znalost CNC obrábění a výrobních technologií,
  • praxi v kalkulacích, plánování výroby nebo nákladovém controllingu výhodou,
  • znalost materiálů, nástrojů a práce s výrobní dokumentací,
  • excel na vysoké úrovni (makra, kontingenční tabulky, automatizace výpočtů),
  • orientaci v cenotvorbě, analýze nákladů a práci s databázemi,
  • angličtinu na komunikativní úrovni (čtení specifikací).

JAKÉ VLASTNOSTI VÁM POMOHOU USPĚT?

  • analytické a technické myšlení,
  • samostatnost, pečlivost a smysl pro detail,
  • schopnost týmové spolupráce a dobré komunikace,
  • odolnost vůči časovému tlaku při zachování přesnosti výpočtů.

Co Vám můžeme nabídnout:

dostanete na oplátku:

  • férové finanční ohodnocení + bonusy,
  • příležitost k profesnímu růstu a školení,
  • stravenkový paušál,
  • 5 týdnů dovolené + 3 dny v programu Family friendly,
  • 15.000 Kč ročně na volnočasové aktivity (eBenefity),
  • stabilní zaměstnání v silné strojírenské firmě,
  • možnost podílet se na optimalizaci výrobních procesů.


Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis a potkejme se u dobré kávy! Těšit se na Vás bude šéfová personálního oddělení, paní Šárka Matyášková společně s panem Lubomírem Svobodou.

Na nástup nové kolegyně/kolegy se těšíme co nejdříve, ale na kvalitního kandidáta rádi počkáme.

 

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Benefity

  • Dovolená navíc

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT