- 55 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost CCC patří k nejrychleji rostoucí prodejní síti obuvi v české republice i ve světě. Jsme dynamická firma, která nabízí perspektivní pracovní místa ve stabilním mezinárodním prostředí s možností kariérního růstu a osobního rozvoje.
Jsme zaměřeni na zákazníka, pracujeme jako tým a zkoumáme různé příležitosti, protože zastupujeme jednu z nejinovativnějších společností ve střední a východní Evropě. Hledáme podnikavé, spolupracující a zákaznicky orientované kolegy, kteří se chtějí podílet na dalším rozvoji naší společnosti a stát se významnou součástí naší historie.
tvorba akčních plánu pro podporu prodeje a plnění stanovených cílů a KPI
· řízení provozu prodejny (nastavení všech procesů, organizace týmu)
· budování (včetně náboru) silného týmu, jeho motivace a další rozvoj
· plánování docházek zaměstnanců a následná organizace činností na prodejně
· odpovědnost za inventurní výsledek
· administrativní agenda - personální, finanční
· prezentace zboží na prodejně a udržování vizuální image prodejny na vysoké úrovni
· spolupráce s odděleními napříč společností (prodej, HR, marketing, Loss&Prevention)
zkušenosti s řízením týmu maloobchodní prodejny (alespoň 1-2 roky)
· orientaci na výsledek
· analytickou dovednost vedoucí k nastavení akčních plánů pro plnění stanovených cílů
· organizační dovednosti na vysoké úrovni
· schopnost motivovat a řídit početný tým
· otevřenou komunikaci
· praxe v maloobchodním prodeji a vedení týmů minimálně 10 zaměstnanců výhodou
· angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem
· podílení se na rozvoji naší značky a povědomí u zákazníků v Čechách a na Slovensku
· získání unikátních zkušeností v off-price řetězci
· relevantní zaškolení na prodejnách v rámci celé ČR
· možnost dalšího kariérního růstu spolu s dynamickým rozvojem firmy
· slevy na zboží v rámci skupiny CCC
· stravenky v hodnotě 100 Kč
· odměny za odpracovaná léta (po roce 1 000 Kč, po dvou letech 2 000 Kč ke mzdě)
· Multisport karta

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.