- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Tuto pozici obsazujeme pro společnost dodávající automatizovaná řešení především pro logistiku a dopravu. Typickými zákazníky této společnosti jsou letiště, velká distribuční centra a firmy zabývající se expresní přepravou zásilek.
- zabezpečení poprodejní podpory instalovaných systémů především na letišti Václava Havla v Praze a okolí.
- zajištění preventivního servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR, výjimečně v zahraničí,
- zajištění hot-line telefonní podpory pro zákazníky v Čechách,
- koordinace servisu třetích stran,
- zajištění korektivního servisu/mobilizační priority,
- podpora instalačních týmů,
- související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů).
- minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik apod.)
- praxe výhodou - uplatníme seniora a juniory si zaučíme
- komunikativní znalost anglického jazyka (případně němčiny),
- řidičský průkaz skupiny B
samostatnost, systematičnost, pečlivost, - flexibilita (časová, místní),
- výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů a platná vyhláška 50.
– samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři (zázemí je v Praze)
- profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo...),
- podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba),
- podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS apod.),
- služební auto i pro osobní užití, případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu,
- prémie ke mzdě
- mobilní telefon, mobilní internet
Zaujala Vás tato pozice?
Neváhejte mi zaslat Váš životopis!
Těším se na Vaši reakci!
Petra Štěrbová
Manpower
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?