Inspektor/ka sociálních služeb - Hradec Králové

Hradec Králové, centrum
27.980 – 39.870 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Kontakt
Dagmar Valešová, zobrazit tel. číslo

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Náplň práce:

  • výkon inspekcí poskytování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, u poskytovatelů sociálních služeb;
  • zajišťování personálního obsazení plánovaných inspekcí, jejich organizace a realizace;
  • spolupráce s dalšími inspektory v rámci oddělení sociálních služeb i v rámci inspekčního týmu, spolupráce s odborníky přizvanými do inspekčních týmů;
  • spolupráce s agendou registru sociálních služeb na krajských úřadech;
  • požadování podání ze strany kontrolovaných osob písemné zprávy o odstranění zjištěných nedostatků ve stanovené lhůtě podle § 98 odst. 5 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů;
  • výkon administrativních a organizačních činností spojených s inspekcí kvality včetně pořízení protokolu o inspekci;
  • výkon správních činností v rámci agendy inspekce poskytování sociálních služeb;
  • projednávání přestupků a rozhodování o nich dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, ve znění pozdějších předpisů, v řízení o přestupku na základě skutečností zjištěných v rámci výkonu inspekce poskytování sociálních služeb podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Co od Vás očekáváme:

  1. státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  2. dosažení věku 18 let;
  3. plnou svéprávnost;
  4. bezúhonnost;
  5. dosažení vysokoškolského vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
  6. potřebnou zdravotní způsobilost;
  7. potřebnou znalost českého jazyka, není-li žadatel státním občanem České republiky

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pružná služební doba;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • částečná práce z domova; 
  • příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
  • další vzdělávání státních zaměstnanců;
  • možnost využití zvýhodněné MultiSport karty.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!