- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Společnost zaměřující se na výrobu plastových výlisků, hledá posilu do stávajícího týmu na pracovní pozici obchodní zástupce pro tuzemský i zahraniční trh.
Máme pro Vás nachystané benefity jako automobil i k soukromým účelům, mobilní telefon či notebook.
Pokud se nebojíte komunikovat v cizím jazyce a obchodní duch je Vaše silná stránka, tak se nám neváhejte ozvat. Těšíme se na Vás!
* prezentace technologií lisovny (vstřikování termoplastů, vakuové pokovení, tampoprint a další)
* péče o stávající klienty (budování obchodní sítě a utužování existujících obchodních vztahů)
* akvizice nových zákazníků (vyhledávání nových obchodních a distribučních příležitostí)
* vyhodnocování a reportování plnění obchodního plánu a obchodních cílů
* práce se zákaznickou databází Lotus Notes, provozní administrativa
* úzká spolupráce s projektovým managementem
* zkušenosti s vedením jednání s obchodními partnery
* orientace na výsledky, proaktivita
* komunikativnost a silnou orientaci na zákazníka
* samostatnost ve své činnosti a při rozhodování
* platné řidičské oprávnění sk. B
* NJ plynule, AJ aspoň na pokročilé úrovni
* služební vůz možno i k soukromým účelům + služební telefon, notebook
* zázemí stabilní rodinné společnosti
* mzda se skládá z fixní částky + provize
* akce pro zaměstnance a jejich rodinné příslušníky
* odměny k pracovnímu a životnímu výročí (jiné životní události)
* náborový příspěvek až 20 000 Kč (pouze když se uchazeč přihlásí sám na inzerát, NE při samotném oslovení HR oddělením)
* 25 dní dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?