
ČESKÁ TELEVIZE
Social Media Manažer/Ka
O nás
Česká televize je moderní a dynamickou společností, která si bere to nejlepší ze své historie a zároveň se neustále rozvíjí. Stojíme o každého, kdo má chuť být toho součástí.
Co budeš dělat?
- Vést a nastavovat celou strategii sociálních sítí od dlouhodobého plánování až po konkrétní výstupy.
- Systematicky vyhodnocovat co funguje a co ne, a podle dat navrhovat redakci úpravy obsahu, frekvence i formátů.
- Budeš mít na starosti dosahování stanovených KPIs.
- Pracovat s analytickými nástroji, sledovat performance, růst a engagement a umět vysvětlit, co se děje a co z toho plyne.
- Navrhovat na základě jasného plánu, dat a argumentů postupy, kampaně a formáty, které zvýší zásah, dopad a relevanci kanálu.
- Starat se o community management.
- Hlídat trendovost i kvalitu.
Splňuješ naše požadavky?
- Máš zkušenosti se správou sociálních sítí včetně strategie.
- Rozumíš platformám do hloubky. Víš, jak fungují, jaké mají limity a co od nich můžeme reálně čekat.
- Sleduješ novinky, změny algoritmů i trendy a chápeš, co ovlivňuje dosah, růst a engagement.
- Umíš pracovat s analytickými nástroji, vyhodnocovat data, připravovat reporting a nastavovat realistické a měřitelné KPI’s. Dokážeš převádět data do konkrétních kroků a navrhnout, co a proč změnit.
- Umíš pracovat s komunitou.
- Umíš vést obsahový proces, nastavovat standardy kvality a pracovat s týmem.
- Dokážeš budovat značku profesionálně, systematicky a analyticky.
Co nabízíme?
- Možnost stát u zrodu nového projektu České televize pro mladé a zásadně ovlivnit jeho podobu.
- Mladý tým, otevřenou atmosféru a mentoring od zkušených kolegů a kolegyň.
- Spolupráci ve flexibilním prostředí.
- Férové ohodnocení odpovídající zkušenostem a prostor pro další růst.
- Zázemí a potřebné technické zabezpečení.
Pokud tě pozice zaujala, pošli nám své CV, motivační dopis, ukázku projektu, na kterém je vidět tvoje práce.



