Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Junior PROJECT MANAGEMENT within a supply/procurement team

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha   Zobrazit na mapě
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Obchod, nákup a prodej zboží

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Become a PROCUREMENT CONSULTANT and WORK ON PROJECTS with us! This is what your futute job might be about: * Daily contact with Customer and their Suppliers * Plan daily activities based excel tracking and monitoring reports * Organize, host & follow up meetings/forums involving several stakeholders * Validate data on Excel format and have a critical approach to data validations * Work with the project and client procurement teams to execute supplier enablement strategy * Create weekly analysis and reporting * Participate on catalogue validation activities – supporting suppliers creating their catalogues * Build trust relationships with customers and suppliers * Establish and manage loyal relationship with key stakeholders within assigned accounts * Understand client business requirements, suggest and negotiate a technical solution and deliver solutions while delighting the customers * Work with procurement team to identify suppliers Start: April 2017 REQUIREMENTS: Who are we looking for? * Ideal for fresh graduates or experienced candidates (1-3 years of experience) * Background in Procurement, Finance, IT or Supplier Onboarding is a big plus * Fluent English and Italian * Excellent communication skills * Organizational skills * Analytical skills * Team player BENEFITS: * Extra vacation days * Meal Vouchers * Sick Days * Home Office * Above standard starting salary * Language courses * Contribution to Pension or Life insurance * Multi-sport card * Trainings, mentoring programs and career development plans
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Administrativní pracovnice

Nutně vás hledají
  • Nusle, Praha
  • SUPER SPORT spol. s r.o.
  • 32 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Štěrboholy, Praha
  • BE Krókur Stores s.r.o.
  • 25 486 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Zaměstnanecké akcie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. května
Nutně vás hledají
  • Praha
  • Avardy s.r.o.
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
včerejší
  • Praha
  • ASPIRA Recruitment s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
  • Kbely, Praha
  • KB - BLOK systém, s.r.o.
  • 27 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
včerejší
  • Český Krumlov
  • Avanc s.r.o.
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Hradec Králové
  • Avanc s.r.o.
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Jindřichův Hradec
  • Avanc s.r.o.
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Teplice
  • Avanc s.r.o.
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Sezimovo Ústí
  • Avanc s.r.o.
  • 17 267 – 39 243 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna
  • Vlašim
  • Avanc s.r.o.
  • 20 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
EFIN spol. s r.o., EVROPA realitní kancelář, HUMANIC CZ spol. s r.o., SUPER SPORT spol. s r.o., Barrandov Studio a.s., BE Krókur Stores s.r.o., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., OBI Česká republika s.r.o., Bageterie Boulevard, Česká spořitelna, a.s., JISTU recruitment s.r.o., XXXLutz, Michal Trnka, Věra Pietrasová, ManpowerGroup s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Avardy s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Ivona Voláková, McDonald`s ČR spol. s r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., KLENOTA s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., KOSMAS s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Globus ČR, v.o.s., O2 Czech Republic a.s., the italians wine food a.s., VALHAM - maloobchod s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Pet Planet s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., New River International s.r.o., CARGO-HORTIM, spol. s r.o., NOVÁK maso - uzeniny s.r.o., 4 P & P, spol. s r.o., COMPARTNER s.r.o., Starbucks, Engel & Völkers, Lidl Česká republika s.r.o., Shoebox CZ s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., TESCOMA s.r.o., Česká pošta, s.p., ARIES, a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., LKQ CZ s.r.o., Pangolin Software s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., ASPIRA Recruitment s.r.o., DODO for life s.r.o., HC solutions s.r.o., KB - BLOK systém, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Personální institut, s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., AV Retail, s.r.o., DOFEK COMPANY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Směnárník / Směnárnice, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Projektant / Projektantka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Chovatel / Chovatelka, Ošetřovatel / ošetřovatelka zvířat, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Libuš, Praha 4 - Chodov, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Hlubočepy, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Michle, Praha 8 - Kobylisy, Praha 5 - Stodůlky, Praha 1 - Hradčany, Praha 3 - Žižkov, Praha 1 - Staré Město, Praha 9 - Prosek, Praha 1 - Malá Strana, Praha 5 - Jinonice, Praha 6 - Řepy, Praha 5 - Smíchov, Praha 9 - Letňany, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Kbely, Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Lhotka, Praha 6 - Liboc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Jak požádat zaměstnavatele o studijní volno

Víte, že nárok na studijní volno ze zákona nemáte? Zákoník práce studijní volno nezaručuje. Vždy musíte mít souhlas svého zaměstnavatele. Zjistěte, jak správně zaměstnavatele požádat o studijní volno. Přidáme i tipy, jak postupovat, když chcete studovat obor, který není v souladu s oborem vašeho zaměstnavatele.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

Vzdělávání v HR - TOP 10 magazínů

V tomto článku jsme pro vás připravili přehled TOP 10 magazínů o HR vzdělávání, které zaujímají přední příčky nejen díky své návštěvnosti, ale především díky kvalitnímu obsahu, který skutečně vzdělává a inspiruje. Pojďte s námi objevit ty nejlepší zdroje informací v oblasti HR! 😉

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Pružná pracovní doba má své výhody i nevýhody

Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

account benefit business data den forum home office IT job management mentoring náplň práce NDA Office onboarding práce reporting sick day sport dar finance mentor náplň PR program report sever standard

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena