- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
Práce pro toho, kdo rád mluví - zákaznický servis (A7095)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
Jsi dobrý/á v angličtině? Umíš pracovat s nadhledem, i když je té práce víc? Máme pro tebe nabídku v logistické pozici, kde si prohloubíš svou angličtinu. Jestli máš již zkušenosti s podobnou pozicí neboj se nám ozvat. Hledáme dynamického člověka, který rád řeší s úsměvem denní komunikaci se zákazníkem a svými kolegy. Jsi-li dobrý vyjednavač/ka a snadno se umíš rozhodovat, tak tebe potřebujeme! Těšíme se až se nám ozveš, jsme tu jedna velká rodina a budeme rádi, když přijdeš mezi nás.
- Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
- Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
- Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
- Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
- Provádí společně s Obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek
zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
- Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
- Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
- Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
- Sledování spokojenosti zákazníků
- Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům, uplatňování
vhodných opatření, která umožňují korigovat odchylky od stanovených cílů
- Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
- Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení
zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat
Požadujeme
- Minimálně 3 až 5 let zkušeností
na obdobných pozicích v
průmyslových odvětvích, nejlépe
v automobilovém sektoru
- Pokročilý uživatel Microsoft
Office
- Schopnost být rozhodný a
snadno se rozhodovat
- Zaměření na detail, analýzu a
kritické situace
- Schopnost jasně komunikovat a
vyjednávat
- Schopnost pracovat pod tlakem
- Výhodou znalost LEAN výroby
(VSM, 5S, SMED, ...)
- Velmi vysoká úroveň angličtiny
(denní používání)
- Týmový hráč
Nabízíme
- stabilní společnost a smlouvu na dobu neurčitou
- příspěvek na dojíždění
- stravenky
- penzijní připojištění
- další bonusy a firemní benefity